מהיר ועצבני: שש שעות של מרדף דרמטי ברחובות ירושלים • תיעוד

בתיעוד ממצלמות התנועה ניתן לראות את המצוד הממושך בבירה, שבו ניידות ואקדחים שלופים לא מנעו מפאדי סלאיימה לדרוס שני שוטרים, לפגוע ברכבים ולברוח לוואדי הסמוך. לאחר כמה שעות - הוא נלכד

זמן צפייה: 02:42

לפני כשבועיים התנהל בעין כרם שבירושלים מרדף שלא היה מבייש אפילו שובר קופות הוליוודי - והכול בגלל רכב גנוב ונהג חסר מעצורים.

באמצעות מצלמות התנועה הפזורות בכבישים הצליחו הבלשים להתחקות אחר מסלול הבריחה של הנהג פאדי סלאיימה, שעל פי החשד גנב מאזדה וניסה להעביר אותה לשטחים דרך מחסום קלנדיה. במשך חמש שעות עקבו בלשי המשטרה אחר סלאיימה - שלא הראה שום נכונות מצידו להיכנע ולעצור, אלא האץ את הרכב אף יותר ככל שחלף הזמן.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

מה יעשה הנשיא אם נתניהו יחזיר המנדט מוקדם מהצפוי? • פרשנות

ממלא מקום ראש הממשלה: מה משמעות הצעת הפשרה של ריבלין?

"מהפכה": הטיפול החדשני בגידול ברשתית בעיני ילדים

המרדף בירושלים
המרדף בירושלים | צילום: חדשות 13

בשלב מסוים הצליחו שלושת הניידות לסגור על סלאיימה, אך גם זה לא מנע ממנו לנסוע לאחור, לפצוע שוטר באורח בינוני ולהימלט מהמקום. לא הרחק משם, במחסום של משמר הגבול, השוטרים - שידעו על המתרחש באזור, לא היו דרוכים. סלאיימה הגיע למחסום, האיץ, פגע בשוטר נוסף ופצע אותו באורח בינוני עד קשה.

לאחר שחצה את המחסום, המשיך לנסוע בפראות, פגע במכונית בצידי הדרך עד שנעצר לאחר שאיבד שליטה במכונית. הוא יצא ונמלט לוואדי סמוך למחסום עטרות, ורק כעבור שש שעות הצליחו הבלשים לאתר אותו.

עו''ד אברהים אעיד, פרקליטו של פאדי סלאיימה
עו''ד אברהים אעיד, פרקליטו של פאדי סלאיימה | צילום: חדשות 13

"מעין כרם עד עטרות, כאשר ניידת סמויה חשדה בכך שסלאיימה נוהג ברכב גנוב - לא ביקשו ממנו לעצור", טען עו"ד אברהים אעיד, פרקליטו של פאדי סלאיימה, "לדעתי, האירוע הזה לא יוביל לשום מקום". השבוע הוגש כתב אישום נגד סלאיימה בגין חבלה בכוונה מחמירה וגניבת רכב.