כשהשמיים סגורים והדיוטי פרי ריק: איפה הכי משתלם לקנות בשמים?

בעולם ללא קורונה, כנראה שרובנו היינו עוברים בקיץ בדיוטי פרי ומתחדשים במוצרי קוסמטיקה בזול. עכשיו כשהתוכניות השתנו, בעלי רשתות הפארם מתאימים את עצמם למציאות החדשה: "מבינים את הצורך"

זמן צפייה: 07:27

בימים כתיקונם ובעולם ללא קורונה, רוב הישראלים היו נמצאים היום לפני, אחרי או תוך כדי חופשה בחו"ל, כשברשותם שלל מוצרים קוסמטיים שנקנו בזול בדיוטי פרי או ברשתות הזולות באירופה. אולם, נגיף אחד קטלני שהתפשט בעולם שינה את הכול. כעת, כשהשמיים סגורים, הדיוטי פרי שומם ולא נותר לנו אלא להישאר בארץ, יצאנו לבדוק היכן הכי כדאי לרכוש בשמים, איפור ומוצרי קוסמטיקה שונים.

רשת "בי" הושקה לפני שנתיים, וכבר אז הבטיחה להוריד את מחירי הטואלטיקה שכולנו תוהים למה עלינו לשלם עליהם ביוקר ביחס למדינות אחרות בעולם. בשל המצב שנקלענו אליו, הבטיח המנכ"ל אורי ורטמן, הרשת תשתדל להוריד את המחירים אף יותר. "אנחנו עושים עכשיו את המקסימום", אמר, "אנחנו מבינים את הצורך כרגע".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

הממשלה תדון: סגר בסופ"שים וסגירת גנים ובתיה"ס של החופש הגדול

חיות: "ההצעה לחקור ניגודי עניינים של שופטים – שפל המדרגה"

אמ"ן: מערך החקירות האפידימיולוגיות בארץ קטן פי 10 מבמערב

איפה הכי משתלם לקנות קוסמטיקה?
איפה הכי משתלם לקנות קוסמטיקה? | צילום: חדשות 13

וגם ללא קשר למחירים, המכירות, טען ורטמן - כמעט שלא נפגעו. "מאות אלפי ישראלים שהיו רגילים להיות עכשיו בדיוטי או בחו"ל קונים בארץ, אז השוק הכולל של הקוסמטיקה מתכווץ, אבל אנחנו בישראל 'נהנים' מהעובדה שישראלים נמצאים יותר פה".

אם כן, איפה הכי זול לקנות? ברוב רשתות הפארם, גם ב"בי" וגם ברשת "סופר פארם", המחיר באונליין בדרך כלל זול יותר מהחנויות הפיזיות. בשורה התחתונה, עדיין הכי משתלם לקנות בשמים ביבוא המקביל, שם מבטיחים שבגלל שחנויות הדיוטי סגורות בכל העולם - המחירים יירדו אפילו עוד.

מנכ''ל רשת BE אורי ורטמן
מנכ''ל רשת BE אורי ורטמן | צילום: חדשות 13