שבועות ברגע האחרון: כמה יעלה סופ"ש ארוך של גבינות בחו"ל?

נופשים ספונטניים שירצו להצטרף למאות אלפי הישראלים שיעברו בנתב"ג היום ומחר, יוכלו לעשות זאת במחירים זולים, אם יבחרו לטוס לקפריסין או יוון. וכמה יעלו טיסה ומלון במדריד?  

זמן צפייה: 02:18

סוף שבוע ארוך וחגיגי של מוצרי חלב מתקרב, ועדיין לא מאוחר לחגוג את שבועות בחו"ל. הנופשים הספונטניים, שירכשו כרטיס טיסה היום (חמישי), יוכלו לקפוץ לחופש מעבר לים מבלי לשלם על כך ביוקר.

מי שרוצה ליהנות בחג הגבינות מ"גאודה" בארץ מוצאה, יכול לטוס כבר היום לסוף שבוע באמסטרדם בעלות של 416$. מי שמעוניין בחופשה זולה יותר, יוכל להגיע ללרנקה שבקפריסין השכנה ב-99 דולרים בלבד.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

הסטורי שלנו: מה קורה כשמקצוע הצילום הופך לתחביב של כולנו

"שוחד על חייה של ילדה": גרסת הנאשמים בהריגתה של טוהר דוד

נתניהו החליט: ח"כ אמיר אוחנה ימונה לשר המשפטים

נופש בחו''ל
נופש בחו''ל | צילום: החדשות 13

גם המחירים לאיי יוון אינם יקרים במיוחד. כך למשל, טיסה לעיר רודוס תעלה 227 דולרים. נופשים שירצו להתפנק במדריד, ייאלצו להיפרד מ-562 דולרים, עליהם יקבלו טיסה ומלון ארבעה כוכבים לימים חמישי עד שני.

"כמו תמיד יש אנשים שנזכרים ברגע האחרון. המחירים זולים באופן יחסי לעומת השנה הקודמת בבין 5 ל-10 אחוזים", אמר לחדשות 13 זיו רוזן, מנכ"ל "גוליבר". גיל סתיו, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב"ישראייר", הוסיף כי "אנחנו זיהינו ביקושים מאוד גבוהים בראש ובראשונה ליעדי יוון, וכן גם לסוצ'י, בטומי ושאר היעדים באירופה".

האנשים שגם האפשרות של נופש בישראל נמצאת אצלם על הפרק, ישמחו לשמוע כי המחירים בישראל נמצאים בירידה ביחס לשנה שעברה. כך למשל, סוף שבוע במלון "דן" באילת, הכולל ארוחת בוקר וטיסה, יעלה 1,710 שקלים לאדם. אם תבחרו לבלות את החג במלון "רויאל" בים המלח, תשלמו 1,500 שקלים, ותקבלו גם ארוחת בוקר.