השמש עולה - וגם המחיר: כמה יעלה לכם לצפות באולימפיאדת טוקיו?

מספר התיירים הישראלים ביפן הכפיל את עצמו תוך 5 שנים, והמדינה האסייתיית נחשבת עבורם יעד אהוב במיוחד. אולם, לקראת המשחקים, כנהוג באירועים מסוג זה - המלונות בבירה מקפיצים את העלויות

שיבויה, טוקיו
שיבויה, טוקיו | צילום: מתוך ויקפדיה

בעוד שנה המשחקים האולימפיים בטוקיו יהיו בשיאם. טוקיו, הבירה הלוהטת של ארץ השמש העולה עם קו רקיע עמוס גורדי שחקים, הפכה השבוע לקרובה מאי פעם עם פתיחת קו טיסות ישיר שיקצר ויקל את המסע אליה בעבור כל חובבי הסושי והראמן, או בעבור אלה שלא מוכנים בשום אופן לפספס את הקרב הבא של שגיא מוקי באולימפיאדת 2020. אז כמה יעלה לכם להגיע לשם בזמן המשחקים?

דיל של חמישה לילות במלון ארבעה כוכבים ביולי כולל כרטיסים לארבעה משחקים בשלבים הראשונים יעלה 11,520 שקלים לאדם בחדר זוגי, כולל סדנת סושי, אימון סמוראים או סיור בין המקדשים בעיר. חבילה של תשעה לילות באוגוסט במלון חמישה כוכבים כולל כרטיסים לשמונה משחקים בהם שלושה משחקי גמר, שאולי באחד מהם אף תזכו לראות את המתעמלת לינוי אשרם, תעלה כבר 45,725 שקלים לאדם בחדר זוגי – ומכאן המחירים כמובן רק עולים.

לכתבות נוספות בנושא >> 

שנה לאולימפיאדה – כל החידושים וההכנות לקראת טוקיו 2020

שנה לאולימפיאדת טוקיו: אורי ששון מתאושש – ומכוון לעוד מדליה

שגיא מוקי לאחר זכייתו: "התרגשות עצומה – עשינו היסטוריה"

שיבויה, טוקיו
שיבויה, טוקיו | צילום: ויקפדיה

 

"טוקיו זה משהו אחר - במקום להכשיר אנשים שידברו אנגלית פשוט מכשירים רובוטים", סיפר גיא אורבניאק, מנהל קבוצת הפייסבוק "בדרך לטוקיו 2020". "ב-2010 עלה לי בסביבות 10,000 שקלים, עכשיו זה יהיה פי שלושה"

ובנתיים ביפן מתכוננים להמוני התיירים שבדרך. בשנים האחרונות הפכה טוקיו לאחד היעדים הפופולריים בקרב ישראלים. מספר הישראלים בהגיעו לעיר בשנה שעברה הוא כמעט כפול ממספר המבקרים בה לפני חמש שנים וזה לא מפתיע. מדובר בבירה טכנולוגית עשירה עם שווקים שוקקים רחובות רחבים ועמוסים אופנה ייחודית ועוד המון תופעות והפתעות – וזה עוד לפני המסעדות והטעמים שמושכים חובבי אוכל מכל העולם. מי שמעוניין להרכיב חבילה בעצמו ולקנות כרטיסים ברגע האחרון ימצא ברב המקרים שמחירי המלונות והדירות מטפסים לשמיים.

לפי בדיקת אתר "הוטלס קומביינד" מחיר ממוצע במלון יוקרה בעיר זינק מ-2,000 שח ללילה, ל-9,523 שקלים בזמן המשחקים. מחיר ממוצע ללילה במלון שלושה כוכבים עומד על 4,402 שקלים בזמן המשחקים, לעומת 590 לפניהם. לפחות בגזרת הטיסות יש חדשות טובות – במקום טיסה של 15 שעות ויותר - החל ממרץ נוכל להגיע לטוקיו בתוך 11 שעות. כרטיס לתקופת המשחקים עולה החל מ-958 דולרים לטיסה ישירה עם אל-על. "אין ספק שזה שהאולימפיאדה מתרחש בטוקיו בדיוק סמוך למועד שבו אנחנו מתחילים את הטיסות הישירות זה רק נדבך שמשפר וגרם לנו לקבל את ההחלטה הזו בצורה טובה יותר", ציין מיקי שטרסבורגר, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל על.