אמזון מציגה: אתר בעברית - ומשלוחים חינם לישראל

ענקית המסחר האינטרנטי השיקה אתר בעברית שמאפשר רכישה בשקלים, ומציעה משלוחים בחינם לארץ בקניה מעל 49 דולר. "הופכים את חווית הקנייה עבור לקוחותינו הישראלים לטובה ונוחה יותר"

זמן צפייה: 01:11

אמזון ממשיכה בניסיונות לחדור לשוק הישראלי: חברת המסחר האינטרנטי הודיעה היום (שני) על השקת ממשק בעברית באתר הקניות הפופולרי, והכריזה על משלוחים בין-לאומיים בחינם לישראל - עבור כל קניה מעל 49 דולרים.

כזכור, בחודש ספטמבר אמזון השיקה באופן רשמי אתר קניות בישראל במסגרת כניסתה לשוק הישראלי, שהיה זמין בשפה האנגלית בלבד. מעתה, אתר הקניות יתמוך בשפה העברית ואף יאפשר רכישה בשקלים.

"אנו מחדשים ללא הפסקה בשביל הלקוחות שלנו. ההשקה היום הופכת את חווית הקנייה עבור לקוחותינו הישראלים ודוברי העברית לטובה ונוחה יותר", הסביר סמיר קומאר, סגן נשיא מחלקת פיתוח והפצה בחברה. "הלקוחות ביקשו חווית קנייה בעברית, עם גישה לפריטים הזמינים לשילוח אליהם ובמטבע המקומי שלהם. התמיכה בשפה העברית והטבת המשלוח החינמי ללקוחות בישראל, מפשטת את הגלישה, הרכישה והמשלוח של מיליוני פריטים".

כתבות נוספות בנושא >>

המדריך לגולש: כך תשתמשו נכון באתר החדש של אמזון בישראל

חברת אמזון השיקה באופן רשמי אתר קניות ישראלי

אמזון מגיעה לישראל: הודיעה רשמית על השקת שירות משלוחים בארץ

אתר אמזון בעברית
אתר אמזון בעברית | צילום: חדשות 13

בחודש אוגוסט אמזון הכריזה באופן רשמי על כניסתה לישראל והשיקה פלטפורמה של שילוח מקומי, שמחברת בין ספקים מקומיים ללקוחות ישראליים. אמזון מחייבת את הספקים לאספקה תוך חמישה ימים, וכן מתגמלת ספקים המציעים משלוחים חינם והנחות באמצעות הגדלת הנראות של מוצריהם באתר.

שירות השילוח המהיר מציע בין היתר מוצרים מיצרנים ישראלים המשווקים את עצמם בתוך גבולות ישראל. השירות מציע משלוח של שלושה עד חמישה ימים ואף אפשרות להחזרת המוצר תוך 30 יום. סטנדרטים אלו טובים יותר ממה שמוצע היום בשוק בישראל.

נכנסת לישראל: אמזון פונה למוכרים וקונים ישראלים בעברית | צילום: יח''צ

כניסת אמזון לשוק הישראלי צפויה לתרום לתחרות בענף הצרכנות ולהוריד את המחיר שהצרכן הישראלי משלם על מוצרים. כמו כן, היא עשויה להועיל לעסקים קטנים, שיוכלו לשווק את עצמם ישירות דרך האתר ולדלג על המתווכים.

עם זאת, בניגוד למדינות אחרות, אמזון לא תחזיק מחסנים בארץ והאחריות לאחסון המוצרים תתגלגל בעיקר על היצרנים והמשווקים.

לפי ההערכות, הנפגעים העיקריים מכניסתה של אמזון לארץ יהיו הקניונים, בהם חנויות עלולות לפשוט רגל או להיסגר ולהותיר שטחי נדל"ן גדולים מיותמים.