מתרחקים מחו"ל: סגירת השמיים תימשך לפחות עד 1 בספטמבר

רשות שדות התעופה הודיעה שאיסור כניסת נוסעים מכל המדינות לישראל יישאר בתוקף, מלבד אלו שקיבלו אישור כניסה מיוחד מרשות האוכלוסין וההגירה, או תושבי ישראל. גם עצירת ביניים בארץ לא תותר

זמן צפייה: 01:49

רשות שדות התעופה הודיעה היום (שני) כי סגירת השמיים תימשך לפחות עד ה-1 בספטמבר, ברקע העלייה בתחלואה בשבועות האחרונים. המשמעות היא שנוסעים שהם לא תושבי ישראל לא יוכלו להיכנס לארץ, גם לא עבור עצירת ביניים, אלא אם קיבלו אישור מיוחד מרשות האוכלוסים וההגירה.

לכתבות נוספות בנושא >> 

עובדי אל על חתמו על הסכם עם ההנהלה – במסגרתו 1,500 יפוטרו

ארגון התעופה הבין-לאומי: עיכוב הטיסות מסכן 95 אלף משרות בארץ

נמל התעופה בן גוריון
נמל התעופה בן גוריון | צילום: חדשות 13

ברקע המשבר בחברות התעופה דריקטוריון אל על החליט כי המדינה תלאים את החברה, ומוקדם יותר החודש ועד עובדי המנהלה וועד עובדי התחזוקה חתמו על ההסכם החדש עם ההנהלה בחסות ההסתדרות, שבמסגרתו יפוטרו 1,500 עובדים.

זהטייסים עוד לא חתמו על ההסכם, וכדי שאל על תקבל את ההלוואות מהמדינה בסך 250 מיליון הדולרים, כלל העובדים צריכים לחתום. שווי ההתייעלות יעמוד על 260 מיליון דולרים בשנה.

כזכור, בחודש יוני, כשרמות התחלואה בארץ היו בשפל, היו מגעים בין ישראל ליוון בנוגע לחתימת הסכם לחידוש טיסות בין המדינות שלא יכלול חובת בידוד. אך כידוע, עם התפרצות הגל השני ישראל הוכרזה כמדינה אדומה, והתוכניות הללו בוטלו.