"קבועים - עד שנמצא את המקום הבא": הישראלים שגרים באוטובוס

יותר ויותר משפחות עוזבות את החיים הסטנדרטיים ועוברות לחיות בשולי הדרך. הן קונות אוטובוסים או כלי תחבורה אחרים, ומשתכנות בהם, עם הילדים וחיות המחמד

זמן צפייה: 06:04

יותר ויותר ישראלים עוזבים את החיים הסטנדרטיים ועוברים לחיות בשולי הדרך. חלקם קונים אוטובוסים או כלי תחבורה אחרים שיכולים להכיל אותם. זוגות צעירים ואפילו – משפחות עם ילדים, מחליטות לחיות בדרך הלא שגרתית והצבעונית הזאת. אביב האוזנר, שחיה עם בן זוגה בניה במיניבוס יד שנייה שקנו מאלעל, סיפרה: "אנחנו כל הזמן מחפשים להיות כמה שיותר קרובים לים, אז עכשיו אנחנו די קבועים, עד שנלך לחפש את המקום הבא שלנו".

בניה בדיוק סיים את תפקידו ביחידת עילית, אביב היא מאמנת כושר. בניה סיפר: "יש מקלחת קטנה, לבן אדם אחד בגודל שלנו, ושירותי קומפוסט". הרכב מתנייד בכבישים. "הכל חוקי לגמרי, טסט והכול - כדי שאפשר יהיה לנסוע", סיפר בניה.

אוטובוס המגורים של בניה ואביב
אוטובוס המגורים של בניה ואביב | צילום: החדשות 13

לכתבות נוספות בחדשות 13:

בצל הטענות נגדו: הקומיקאי לואי סי קיי חוזר להופעה בישראל

"אי אפשר לעצור הכול": הישראלים שישהו בחו"ל בזמן הבחירות

בתום "מסע ישראלי": תלמידי תיכון הניפו שלט עם סממנים נאציים

שי ושירלי, שלושת ילדיהם ושני הכלבים בונים בימים אלה את אוטובוס המגורים שלהם. "הבנות מאוד שמחות למשל, שהן יישנו איתנו. זה החלום שלהן, להיות איתנו באות חדר השינה", סיפרה שירלי. "אם היינו זוג רווקים, הייתי נהנית יותר, הוסיפה, וסיכמה: "זה אומר שנהיה ניידים ושלא יהיה לגמרי מקום קבע. בואו נודה בזה, הייתי רוצה לעבור לווילה עם בריכה מקובעת".