"אי אפשר לעצור הכול": הישראלים שישהו בחו"ל בזמן הבחירות

שלומית רכשה לה ולבעלה כרטיסי טיסה - בטרם נקבע מועד הבחירות. אפילו שהשניים יפספסו את ההליכה לקלפי, היא משוכנעת כי עשו את המוטל עליהם: "שכנענו 50 ממקורבינו להצביע לגנץ - גם זו השפעה"

זמן צפייה: 02:08

בעוד פחות מ-24 שעות ייצאו אזרחי מדינת ישראל לקלפיות ויצביעו, בפעם השנייה השנה, לכנסת הבאה. ולמרות שיש מי שאומר שמדובר ב"בחירות הכי משמעותיות מאז קום המדינה", יש מי שככל הנראה הנושא לא מדיר שינה מעיניו, ומעדיף לבלות את יום השבתון דווקא במקום שהוא לא ישראל.

אחת מהן היא שלומית הרשקוביץ, שהחליטה להפתיע את בעלה לרגל יום נישואיהם וקנתה לשניהם כרטיסי טיסה למיקונוס שביוון. ולמרות שאין ספק כי מדובר במחווה רומנטי למדי, הרשקוביץ ובעלה יפספסו את ההזדמנות להצביע ולהשפיע בבחירות - זאת על אף שלדבריה, "הבחירות האלה מאוד חשובות לנו", הודתה הרשקוביץ בריאיון תוכנית "שש - אמנון לוי". "לצערי, לא יכולנו לבטל את הטיסה כי סגרתי אותה לפני שהודיעו על הבחירות. עשינו את כל המאמצים בשביל לצאת לחופשה, ולא הייתה כאן מטרה שלא נצביע".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

גנץ: "נתניהו רצה מלחמה כדי לדחות את הבחירות"; רה"מ: "תתבייש"

רגע לפני יום הבחירות: מהן הזכויות לעובדים ביום השבתון?

טיבי: אמרו לי שיציבו משקיפים בקלפי שלי – כדי שלא אגנוב קולות

שלומית הרשקוביץ', טסה לחו''ל בזמן הבחירות
שלומית הרשקוביץ', טסה לחו''ל בזמן הבחירות | צילום: חדשות 13

הרשקוביץ הדגישה כי אם כן הייתה מצביעה, הייתה בוחרת ברשימת כחול לבן בראשות בני גנץ, והוסיפה כי "המדינה צמאה לשינוי". ולמרות הסתירה שבדבר - הרשקוביץ משוכנעת כי היא ובן זוגה כבר תרמו את חלקם לחברה הישראלית בדרך שלהם. "הצלחנו לשכנע 50 ממקורבינו להצביע לגנץ", סיפרה, "וגם השפעה כזו חשובה. אי אפשר לעצור הכול בגלל הבחירות. סחבנו אחרינו אנשים שלא היו בוחרים בו בלי ההשפעה שלנו - כך שאני מאמינה שעשינו את המוטל עלינו גם ממיקונוס".