בצל הטענות נגדו: הקומיקאי לואי סי קיי חוזר להופעה בישראל

בעוד כחודשיים יופיע הקומיקאי בהאנגר 11 שבתל אביב - 3 שנים אחרי הפעם הראשונה בירושלים. בשנתיים האחרונות סי קיי חדל להופיע כמעט לחלוטין בשל פרסומים על התנהגות בלתי הולמת מצידו

זמן צפייה: 05:00

שלוש שנים לאחר שכבש את הקהל הישראלי, אחד הקומיקאים הגדולים של דורנו, לואי סי קיי, חוזר לישראל להופעה אחת בהאנגר 11 ב-23 בנובמבר. לאור העובדה שבזמן תקופת metoo# חמש נשים האשימו את קיי בהתנהגות מינית בלתי הולמת, הפקת המופע בישראל העדיפה להנמיך ציפיות - ובניגוד לפעם הקודמת בה הופיע קיי מול כ-20 אלף בני אדם בהיכל הארנה בירושלים, הפעם ישווקו לקהל הרחב אלף כרטיסים בלבד. מכירת הכרטיסים תיפתח מחר בשעה 16:00 באתר 2207*.

כזכור, לפני כשנתיים, שמו של קיי עלה לכותרות, כשעיתון ה"ניו-יורק טיימס" חשף כי מספר נשים, בהן קומיקאיות מתחילות, האשימו את סי קיי בהתערטלות מולן בחדר במלון בהסכמה. סי קיי הודה במעשים המיוחסים לו, התנצל והשעה את עצמו מכל פעילות ציבורית. כמו כן, פרויקטים שעליהם עבד באותה תקופה הוקפאו. כשנה לאחר שפרש מכל פעילות, שב לואי סי קיי להופיע, בעיקר במועדונים בסביבת עיר מגוריו ניו יורק.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

הותר לפרסום: מנכ"ל "סודהסטרים" לשעבר חשוד שהעביר מידע פנים

משרד הבריאות בוחן: איסור מוחלט על שיווק סיגריות אלקטרוניות

הליכוד לכחול לבן בתום הפגישה: "מייצגים את כל הח"כים מהימין"

לואי סי.קיי, קומיקאי אמריקאי
לואי סי.קיי, קומיקאי אמריקאי | צילום: גטיאימג'בנק/GettyImages

לואי סי קיי הוא מהקומיקאים המצליחים בעולם, זוכה שישה פרסי אמי, שכתב וכיכב בסדרות "לואי" ו"הוראס ופיט“. בשנת 2015 היה קיי הקומיקאי הראשון שמכר את כל הכרטיסים במדיסון סקוור גרדן שבניו יורק שלוש פעמים ברציפות.

ברכה ברד, מנכ"לית עמותת כולן", מסרה בתגובה: "עצוב לשמוע שהזיכרון של הקהל הישראלי כל כך קצר, ושאנחנו מוכנים לאתרג מי שפגע בנשים כל כך מהר. מדובר באדם שניצל את מעמדו כדי לפגוע בנשים ובמשך שנים לא שילם מחיר על מעשיו. אדם שביצע עבירות של אלימות מינית לא צריך לעלות על במות ולשמש מודל לחיקוי. איתרוג של אנשים כאלה הוא בעצם אמירה לנפגעות שאין טעם להתלונן, כי לא המערכת ולא הציבור ידרשו מהפוגע לשלם על מעשיו. אנחנו עומדות לצד הנשים שנפגעו ממנו ותומכות בהן".