הנערה שנפצעה בתאונה באשקלון שבה נהרגו אחיותיה - שבה לדבר

אדל מעול נפצעה אנוש לפני כ-5 חודשים, בהתהפכות רכב שהביאה למותן של אחיותיה תהל וירין. הרופאים לא נתנו לה כמעט סיכוי, אבל אחרי שיקום ממושך - בת ה-14 חזרה לנשום בכוחות עצמה ולתקשר

זמן צפייה: 01:46

אדל מעול בת ה-14 מאשקלון נפצעה אנושות לפני כחמישה חודשים בתאונת דרכים קטלנית בעיר, שבה נהרגו שתי אחיותיה – תהל וירין. הרופאים לא נתנו לה כמעט סיכוי, אבל אחרי חודשים ארוכים בשיקום – היא שבה לנשום ולדבר.

התאונה אירעה בספטמבר האחרון באשקלון. אדל ושתי אחיותיה, ירין בת ה-19 ותהל בת ה-17, נסעו לאסוף את בן זוגה של ירין מאירוע משפחתי. מסיבה לא ברורה, בדרך חזרה הביתה הרכב התהפך. ירין ותהל נהרגו, ואדל פונתה לבית החולים. במשטרה לא הצליחו לפענח עד היום מי נהג ברכב ומה גרם לתאונה.

עוד בחדשות 13:

חריגות בנייה ועבירות: התנהלות ראש העיר ר"ג בדירות שבבעלותו

מכתב סודי ומתווכת: מאחורי הקלעים של פגישת רה"מ ומנהיג סודאן

גנץ: "הרשימה המשותפת לא תוכל להיות חלק מהממשלה שאקים"

אדל מעול וזירת התאונה שבה נפצעה ונהרגו שתי אחיותיה
אדל מעול וזירת התאונה שבה נפצעה ונהרגו שתי אחיותיה | צילום: חדשות 13

המאבק על חייה של הבת היחידה שנותרה בחיים נמשך ואחרי חודשיים כשחזרה לנשום בכוחות עצמה הועברה אדל יחידה לשיקום בתל השומר. היום היא פגשה בבית החולים את הרבנית חסיה בוקעי שהתפללה כל הזמן לשלומה וליוותה את המשפחה.

הדרך להחלמה מלאה של אדל עוד ארוכה, אבל העובדה שחזרה לדבר ולתקשר כבר מחזקת את התקווה שהיא תשוב הביתה בקרוב.

Whatsapp Image 2019 08 29 At 0
מנוע הרכב עף מעוצמת הפגיעה בתאונת הדרכים באשקלון | צילום: דוברות המשטרה

כאמור, התאונה אירעה לפני כחמישה חודשים, ברחוב התחייה שבעיר. תהל בת ה-17 נהרגה ושתי אחיותיה נפצעו קשה, ירין, בת ה-19, מתה מפצעיה מאוחר יותר.

תמיר מעול, אביהן של האחיות, אמר אחרי התנועה: "איבדתי את שתי הבנות שלי ביום אחד. בת שלישית נמצאת בסורוקה בסיכון מאוד גבוה. אין לי עם מי לשבת בשולחן ביום שישי. אני משלם לכל החיים, אם בכלל אמשיך לחיות".

מעול פנה לבני הנוער: "תחשבו לפני שאתם נוסעים, תפסיקו עם השתייה, אתם חושבים שאתם יודעים הכול אבל אתם לא. תפסיקו עם השתייה, זה יחסוך לכם ולהורים הרבה כאב"

לאחר מכן קרא גם להורים: "זה הורס את ההורים והמשפחות הקרובות, החברים וכל האנשים. חייבים לשים לב להשגיח על הילדים בצורה מאוד קפדנית".