האחים של תומר, הרוכב שנדרס למוות: "מי שנוהג - שייקח אחריות"

שלושת אחיו של תומר וינשטיין, שנהרג ביום שני מפגיעת רכב סמוך למחלף הדרים בשרון, אמרו בריאיון לחדשות 13: "אנחנו יושבים אבלים, ומוצאים עצמנו מתראיינים לתקשורת בשביל להעביר את המסר"

זמן צפייה: 03:22

רויטל, מיכל ועידן, אחיו של רוכב האופניים תומר וינשטיין שנהרג לפני יומיים בכביש 5511, התראיינו היום בתוכנית "החדשות" עם יעקב אילון וביקשו להעביר מסר לנהגים בישראל. "המכונית זה רכב שנוסעים בה ועוברים ממקום למקום - זה לא כלי צעצוע שאפשר לעשות בה מה שרוצים", אמר עידן. "מי שלוקח את ההגה בידיים - שייקח אחריות, שיזהר, שלא יצלם לחברים שלו איזה מגניב ואיזה תותח הוא, או ישים שיפורים באוטו שהם נגד החוק".

"את אח שלנו אנחנו כבר לא נקבל בחזרה, ואני מקווה שימצו פה את הדין", המשיך עידן, "אנחנו יושבים אבלים, ומוצאים את עצמנו צריכים לקום ולהתראיין לתקשורת בשביל להעביר את המסר הזה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

הטרגדיה המשותפת: ההרוגים מהתאונה בשרון הובאו למנוחות

"הם לא בהכרה": הדיווח למד"א על התאונה הקטלנית בשרון

הגיע לזירה שבה נפגעו הרוכבים דקה אחרי התאונה: "ניסיתי לעזור"

רויטל, מיכל ועידן - אחיו של תומר וינשטיין
רויטל, מיכל ועידן - אחיו של תומר וינשטיין | צילום: חדשות 13

"מה שאנחנו יודעים זה שאח שלנו לא פה, ושחבר טוב מאוד שלו גם לא פה, ושמשפחות נהרסו בגלל משהו שלא היה אמור לקרות", אמרה מיכל. "אנחנו בעיקר רוצים להעביר מסר לנהגים - לשים לב, יש אנשים שרוכבים בשוליים לפי הכללים. תפקחו את העניים, תתנו תשומת לב".

"איבדנו אח יקר ודוד, משמכו ומעלה. כבר אמרו על תומר כל כך הרבה דרים טובים ואין סוף לדברים האלה - כי באמת זה פשוט מה שהוא", הוסיפה.

יונתן פדידה החשוד בהריגת שני רוכבי האופניים בתאונה הקטלנית בשרון
יונתן פדידה החשוד בהריגת שני רוכבי האופניים בתאונה הקטלנית בשרון | צילום: חדשות 13

מוקדם יותר היום, בדיון בהארכת מעצרו של החשוד בדריסה יהונתן פדידה, נציג המשטרה אמר כי החשוד זרק מהרכב לאחר התאונה שקית שהכילה קנאביס וכינה אותו "פצצה מתקתקת". הנציג אף סיפר כי בדמו של פדידה נמצאה אינדיקציה לשימוש בסמים סמוך לזמן התאונה, והוסיף כי הוא נהג בפסילה. ביהמ"ש השלום בפתח תקווה האריך את מעצרו בשישה ימים.

בדיון אמר השופט כי "אחרי התאונה פדידה היה עסוק בלהעלים סמים מהאוטו, במקום לסייע לפצועים", ואף הוסיף כי למרות שהתיר לאביו לחבק את בנו בדיון הקודם, האב ניצל זאת להעברת מסרים שנחשבים שיבוש מהלכי חקירה.

שלשום פורסם בחדשות 13 סרטון שהנהג הפוגע העלה לרשתות החברתיות. בתיעוד הוא מתגאה ומסביר על השיפורים שעשה ברכבו. "אני רואה סימני צמיגים על הכביש - יש פה הרבה משוגעים. ניגש לעניין, אני רוצה להדגים לכם את הפעולות של האוטו. אתה שם ברקס, לוחץ גז - והאוטו עף", אמר פדידה בסרטון.