התאונה בשרון: "החשוד נהג בפסילה וזרק סמים מהרכב לאחר האירוע"

הוארך בשישה ימים מעצרו של יהונתן פדידה, שדרס למוות שני רוכבי אופניים. נציג המשטרה אמר בדיון כי נמצאה שקית שהכילה קנאביס שהושלכה. ברכב הוכנסו שיפורים לא חוקיים. "פצצה מתקתקת"

זמן צפייה: 02:40

דריסת רוכבי האופניים בשרון: יהונתן פדידה, החשוד שדרס למוות את תומר ויינשטיין ויניב לוגסי, זרק מהרכב לאחר התאונה שקית שהכיל קנאביס - כך אמר היום (חמישי) נציג המשטרה בדיון בהארכת מעצרו, וכינה אותו "פצצה מתקתקת". נציג המשטרה אף סיפר כי בדמו של פדידה נמצאה אינדיקציה לשימוש בסמים סמוך לזמן התאונה, והוסיף כי הוא נהג בפסילה. בית משפט השלום בפתח תקווה האריך את מעצרו בשישה ימים.

בדיון אמר השופט כי "אחרי התאונה פדידה היה עסוק בלהעלים סמים מהאוטו, במקום לסייע לפצועים", ואף הוסיף כי למרות שהתיר לאביו לחבק את בנו בדיון הקודם, האב ניצל זאת להעברת מסרים שנחשבים שיבוש מהלכי חקירה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

תיעוד: הנהג שפגע ברוכבים בשרון מתגאה בשיפורי הרכב – ונותן גז

הטרגדיה המשותפת: ההרוגים מהתאונה בשרון הובאו למנוחות

"הם לא בהכרה": הדיווח למד"א על התאונה הקטלנית בשרון

יונתן פדידה החשוד בהריגת שני רוכבי האופניים בתאונה הקטלנית בשרון
יונתן פדידה החשוד בהריגת שני רוכבי האופניים בתאונה הקטלנית בשרון | צילום: חדשות 13

בסיום הדיון בבית המשפט אמרה אמו של יונתן פדידה: "הלוואי והייתי מתה במקומם. אם הייתי יודעת להחזיר את הגלגל אחורה - אני הייתי רוצה להיות במקומם".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-20191219-1041' autoplay='0' credit='' desc='אמו של הנהג הדורס' kid='1_1rhqb4ps' duration='34'']

שלשום פורסם בחדשות 13 סרטון שהנהג הפוגע העלה לרשתות החברתיות. בתיעוד הוא מתגאה ומסביר על השיפורים שעשה ברכבו. "אני רואה סימני צמיגים על הכביש - יש פה הרבה משוגעים. ניגש לעניין, אני רוצה להדגים לכם את הפעולות של האוטו. אתה שם ברקס, לוחץ גז - והאוטו עף", אמר פדידה בסרטון.

במקביל, הובואו למנוחות תומר ויינשטיין ויניב לוגסי, שנדרסו למוות בתאונה הקטלנית. בנותיהן הבכורות של השניים, שלשתיהן קוראים ליאה, ספדו להם מעל קבריהם. "אף פעם לא חלמתי שתיעלם לי בשלב הזה או בשום שלב אחר", כתבה בתו בת ה-13 של יניב.

יניב לוגסי ותומר ויינשטיין, שני רוכבי האופניים ההרוגים בתאונה הקטלנית בשרון
יניב לוגסי ותומר ויינשטיין, שני רוכבי האופניים ההרוגים בתאונה הקטלנית בשרון | צילום: באדיבות המשפחות

שתי הבנות הבכורות שמתגוררות לא הרחק זו מזו וחולקות גורל משותף, התעוררו באותו הבוקר שבו כל המציאות השתנתה, וקשה מאוד לתפוס את המציאות החדשה. ליאה, בתו של יניב, הבטיחה לו במכתב הפרידה שתעזור לאמה ואחיה הקטנים ונפרדת. "למזלי קיבלתי את החיוך שלך, מקווה שתהנה בגן עדן. מוסרים לך ד"ש מלמטה".