תיעוד: הנהג שפגע ברוכבים בשרון מתגאה בשיפורי הרכב - ונותן גז

הנהג יהונתן פדידה, שחשוד שפגע בתומר ויינשטיין ויניב לוגסי וגרם למותם, צילם את עצמו בעבר כשקיבל את רכבו והתגאה בשיפורים שנעשו בו. "אני רואה סימני צמיגים על הכביש - יש הרבה משוגעים"

זמן צפייה: 02:10

דריסת רוכבי האופניים בשרון: תיעוד של הנהג יהונתן פדידה, שחשוד שפגע אתמול (שני) בתומר ויינשטיין ויניב לוגסי וגרם למותם, העלה סרטון לרשתות החברתיות שבו התגאה והסביר על השיפורים שעשה ברכבו. "אני רואה סימני צמיגים על הכביש - יש פה הרבה משוגעים. ניגש לעניין, אני רוצה להדגים לכם את הפעולות של האוטו. אתה שם ברקס, לוחץ גז - והאוטו עף", אמר פדידה בסרטון.

מוקדם יותר היום הוארך מעצרו של פדידה בשלושה ימים, ורישיונו נפסל ל-90 ימים. במהלך הדיון, הצהיר הטוען המשטרתי כי בגופו של החשוד נמצאה אינדיקציה לכך שבזמן התאונה נהג תחת השפעה של סם מסוכן. עוד אמר הנציג המשטרתי כי ברכב הייתה מותקנת מערכת לא חוקית שמאיצה את הרכב, שנסע במהירות מופרזת שלא תואמת את הכביש.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הותר לפרסום: 9 נערים חשודים באונס בת 14 באזור המרכז

זדורוב מתנגד לבקשת הפרקליטות לקבל את התיק הרפואי של א"ק

מורה בהיריון לקתה בדום לב – תלמיד ומורה נוסף ביצעו בה החייאה

יונתן פדידה החשוד בהריגת שני רוכבי האופניים בתאונה הקטלנית בשרון
יונתן פדידה החשוד בהריגת שני רוכבי האופניים בתאונה הקטלנית בשרון | צילום: חדשות 13

עורך הדין עדי כרמלי שאל את הטוען המשטרתי אם ייתכן שהסיבה להימצאות כמות נמוכה של סם נעוצה בכך שבמקום העבודה של החשוד כולם מעשנים סביבו - והוא מעשן פסיבי. נציג המשטרה סירב לענות.

מוקדם יותר הבוקר, נחקר במשטרה אביו של הנהג. זאת, מכיוון שככל הנראה הוא מחזיק ברישיון לקנאביס רפואי. ההורים סיפרו לחדשות 13 על תחושותיהם לאחר המקרה. "אנחנו מצטערים שזה קרה ואבלים מאוד על האנשים שהלכו" אמר האב. "הם מלח הארץ, כואב לי על המשפחות. זו טרגדיה ממש". עוד הצהיר כי "אנחנו מרגישים כאילו הבן שלנו הלך איתם".

יניב לוגסי ותומר ויינשטיין, שני רוכבי האופניים ההרוגים בתאונה הקטלנית בשרון
יניב לוגסי ותומר ויינשטיין, שני רוכבי האופניים ההרוגים בתאונה הקטלנית בשרון | צילום: באדיבות המשפחות

"הוא נסע לעבודה שלו, הוא נוסע בכביש הזה כל יום כבר שנים", סיפר האב. "הוא אמר לי פעם שהוא כל הזמן רואה אנשים נוסעים על הכביש הזה עם אופניים, והוא תמיד ניסה להימנע ממנו".

האב המשיך וסיפר כי הבוקר, בטרם הלכו לדיון בבית המשפט, הגיעו לזירת התאונה. "הלכנו לשם עם בוחן התנועה, עברו שם עשרות אנשים עם אופניים שלא נסעו בשוליים, אנשים רצו, כאילו לא קרה שום דבר", סיפר.

הרכב שפגע בשני רוכבי אופניים בכביש 5511 בשרון | צילום: מד''א

"פגשנו שם מישהי שאמרה שהיא נוסעת בכביש הזה כל יום, ושהיא התקשרה למשטרה כמה פעמים להתריע  שלפעמים היא חייבת לנסוע לאט ולעצור בשל כמות רוכבי האופניים בשעה הזאת. זה מקום מסוכן מאוד".