"נעצרה" בחשד לתאונת פגע וברח – וקיבלה הצעת נישואין

צופיה סיימה מבחן באוניברסיטה, ומחוץ לכיתה חיכה לה הקב"ט - שלתדהמתה ביקש ממנה להתלוות אליו, מכיוון שהיא ובן זוגה חשודים באחריות לתאונה. כעבור כמה צעדים הבחינה בבן הזוג - שולף טבעת

זמן צפייה: 05:31

ביום חמישי האחרון צופיה צוברי הגיעה למבחן באוניברסיטה, ובסופו חיכה לה קצין הביטחון וביקש שתתלווה אליו לתחנה, בגלל שהיא ובן זוגה חשודים במעורבות בתאונת "פגע וברח". רגע לפני שנכנסה לניידת חיכה לה בן זוגה צוריאל אבירם על שטיח אדום עם טבעת נישואין.

"צופיה תמיד אמרה לי שלא אצליח להציע באופן מקורי", סיפר אבירם בתוכנית "העולם הבוקר". "ניסיתי לחשוב על משהו משוגע, מחוץ לקופסא. אז הלכתי לשיטור העירוני באריאל ושאלתי איך אפשר למתוח את צופיה. השוטר ינון אמר לי 'תגיע בבוקר, נדבר עם הקב"ט ונתקדם משם'. הקב"ט חיכה לצופיה מחוץ לכיתה. "היה לי מבחן מזעזע במדעי הבריאות", סיפרה, "מה שרציתי זה רק ללכת הביתה ולהיכנס למיטה". הקב"ט אמר לה שהיא ובן זוגה חשודים בפגע וברח, וביקש ממנה להתלוות אליו לתחנת המשטרה. "לא דמיינתי שזו תהיה הצעת נישואין".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

הצתת בית הגננת המתעללת: שני חשודים נוספים נעצרו

מטרופולין בחשיכה: הפסקת חשמל נרחבת פקדה את העיר ניו יורק

זעם בקהילת הלהט"ב: "לפטר את פרץ לאלתר"; הערב – הפגנה בת"א

צופיה צוברי מובלת על ידי הקב''ט
צופיה צוברי מובלת על ידי הקב''ט | צילום: צוריאל אבירם
צופיה צוברי וצוריאל אבירם
צופיה צוברי וצוריאל אבירם

כדי לתעד, מאבטח נוסף צילם את האירוע מהצד. "מרוב הלחץ בכלל לא שמתי לב שמצלמים אותנו. לא דמיינתי שזו תהיה הצעת נישואים", אמרה, "ואז ראיתי את השטיח האדום". בחניון חיכה לה בן זוגה צוריאל עם שלט ענק שנשא את המילים marry me, וצופיה נגשה לחבק את בעלה לעתיד. "עכשיו מתכננים את החתונה", אמר אבירם.

צופיה צוברי ברגע ההפתעה
צופיה צוברי ברגע ההפתעה | צילום: צוריאל אבירם
צופיה וצוריאל מתחבקים אחרי רגע ההצעה
צופיה וצוריאל מתחבקים אחרי רגע ההצעה | צילום: צוריאל אבירם