בפתח ביה"ס, מול הילדים: צבועים ממשיכים לעורר אימה בב"ש • צפו

שתי חיות טרף נראו בכניסה למוסד לימודי בעיר. לטענת המנהלת, היא פנתה כמה פעמים לעירייה, אך זו לא לכדה אותם. "יש לפעול כדי לקבל פתרון מיידי לתופעה - לפני שיקרה אסון"

זמן צפייה: 00:33

מכת הצבועים בבאר שבע ממשיכה לעורר אימה בקרב התושבים. הבוקר (שישי) נצפו שני צבועים בפתח בית ספר בעיר, בעת שההורים הביאו את ילדיהם למקום.

בתיעוד המקרה ניתן לראות את שתי חיות הטרף מסתובבות בשיחים הסמוכים למוסד הלימודי, ואפשר לשמוע את ההורים מכניסים את ילדיהם במהירות פנימה, לקול זעקות הילדים המבוהלים.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

ניצחון גדול למפלגה השמרנית בבחירות בבריטניה; ג'ונסון פורש

"המקור": ההורים שנלחמו כדי להשיג לבנם את התרופה היקרה בעולם

המתנות בשנות ה-90 וכתבי האישום: למה נתניהו לא מפסיק להסתבך?

שני צבועים שתועדו בבית ספר בב''ש
שני צבועים שתועדו בבית ספר בב''ש | צילום: החדשות 13

מנהלת בית ספר טוענת כי היא פנתה לעירייה כמה פעמים על מנת שזו תטפל בבעיה, אך העירייה לא נקטה בפעולה. "השיח על הצבועים כבר רץ זמן רב בפייסבוק, והתגובה של הרשות שזו חייה מוגנת ואין מה לעשות", כתבה המנהלת. "אנא העבירו הודעה לכלל הכיתות שהורים יפתחו פנייה במוקד העירוני על מנת לקבל פתרון מיידי לתופעה לפני שיקרה אסון".

"הרבה מאוד ילדים מגיעים לבד לבית הספר וחוזרים לבד לבית", הוסיפה המנהלת. "אפשר להבין את הפחד שלהם, במיוחד אחרי הסיטואציה המפחידה שהייתה הבוקר".

אתמול בבוקר, נלכד תן בחדר האוכל של קיבוץ בית אלפא שבעקמ יזרעאל. עובדי המקום זיהו את דלת המבנה שבורה, ולאחר מכן הבינו כי מדובר בתן. התן הועבר לכלבייה, שם נבדק על ידי הוורטינר המקומי.