המתנות בשנות ה-90 וכתבי האישום: למה נתניהו לא מפסיק להסתבך?

לאחר שכבר בימי כהונתו הראשונה קיבל רה"מ מתנות ממילצ'ן, החוויה הזאת אמורה הייתה להיצרב בבשרו. גם אז בעקבות החקירות הגיעו התקפות על המשטרה והתקשורת • נתניהו, הקרב האחרון - חלק ב'

זמן צפייה: 11:26

כבר בשנות ה-90 בימי כהונתו הראשונה, קיבל ראש הממשלה בנימין נתניהו מתנות מהמיליארדר ארנון מילצ'ן, גם אז בעקבות החקירות נגדו הגיעו התקפות על המשטרה והתקשורת - הן לא השתנו לאורך השנים.

החוויה הזאת אמורה הייתה להיצרב בבשרו של נתניהו, אבל באוקטובר 1999, מי שהיה עד לפני רגע האדם החזק במדינה, ישב בסלון ביתו בבוקר, לצידו עורך דינו הנאמן דוד שימרון וסביבם השוטרים שבאו לעשות חיפוש.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

סגן ראש המל"ל לשעבר שב לארץ ונחקר במסגרת פרשת הצוללות

מרכז הליכוד אישר: הפריימריז לראשות הליכוד ייערכו ב-26 בדצמבר

פרשת רוני ריטמן: האישומים נגד תנ"צ גיא ניר יבוטלו והוא יפרוש

ראש הממשלה בנימין נתניהו, לאחר קבלת המנדט להרכבת הממשלה מהנשיא
''לא תהיה סובלנות כלפי הפורעים''. נתניהו | צילום: חדשות 13

ערמות על גבי ערמות של מתנות שקיבל ואמור היה להחזיר. בשלב מסוים החליט נתניהו להגיע לאולפנים עם ארגזי המתנות, וביקש להוכיח שהן לא שוות הרבה. כבר בחקירתה בשנת 2000 טענה שבעלה קורבן שיטתי לרדיפה.

אז הנה השאלה שמלווה את האיש כמעט מאז נבחר – האם ראוי לעשות הנחות בקצוות כי בסך הכול, תראו, נמל התעופה בן גוריון מפוצץ - וכולם מרוצים. אבל יש מי שמתעקשים - זהו בדיוק המדרון החלקלק שיותר מעשרים שנה המנהיג גולש בו והמדינה נגררת. מה שמתחיל בסיגר ונמשך במתנה קטנה פה ושם - נגמר אולי בתחושה שהכול הולך, ומי בכלל יכול לעמוד מנגד?