אישה בהיריון התמוטטה בכניסה לחדר הלידה - ומתה; התינוק ניצל

בת 36 הובאה ע"י מד"א לבית החולים הדסה הר הצופים שבירושלים - ולמרות ניסיונות החייאה - מותה נקבע במקום. הצוות הרפואי יילד את העובר בניתוח קיסרי וכעת הוא מטופל בפגייה

זמן צפייה: 02:13

אישה בהיריון בת 36 הובאה הלילה (רביעי) על ידי צוות מד"א לבית החולים הדסה הר הצופים שבירושלים, התמוטטה בכניסה לחדר הלידה - ומתה, זאת למרות שהצוות הרפואי ביצע בה פעולות החייאה ממושכות. המיילדים הצליחו להציל את התינוק, כאשר יילדו אותו בניתוח קיסרי - תוך ביצוע פעולות החייאה. כעת הוא מטופל בפגייה. מבדיקה ראשונית שלאחר המוות עלה כי ככל הנראה מדובר בקרע במוצא אבי העורקים.

מבית החולים הדסה נמסר: "הצוות עוטף את המשפחה בשעה קשה זו, לרבות עובדת סוציאלית הנמצאת לצידם, ונותן את כל התמיכה האפשרית במקרה כל כך קשה זה. המקרה דווח כמקובל למשרד הבריאות. משתתפים בצער המשפחה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

זיינה הנסיכה הלוחמת: שרת הגנה מונתה בלבנון – לראשונה במזה"ת

היום: רוב המנהיגים ינחתו בנתב"ג; בערב: אירוע חגיגי אצל הנשיא

הבעלות על חצר אלכסנדר: המחווה שישראל ביצעה למען שחרור נעמה

בית חולים הדסה הר הצופים
בית חולים הדסה הר הצופים | צילום: חדשות 13

בתחילת החודש אירעה טרגדיה דומה בבית החולים שיבא שבתל השומר, כאשר אישה כבת 40 מתה במהלך הלידה לאחר שחלה הדרדרות פתאומית במצבה. היא הובהלה לחדר הלידה, שם הצוות הרפואי יילד אותה בדחיפות והתינוקת נולדה במצב טוב.

מבית החולים נמסר כי היולדת קיבלה טיפול מיידי משולב של מיטב המומחים בביה"ח שביצעו פעולות החייאה ממושכות, אך בסופם נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותה. "סיבות המקרה החריג נמצאות בבדיקה, אנו משתתפים בצער המשפחה".