חטיפת הפג מביה"ח: האב נקט באלימות כלפי הצוות עוד קודם התקרית

לחדשות 13 נודע כי עוד לפני שהאב חטף את בנו מהפגייה הוא התעמת עם הרופאים, אולם משום שהתנצל - הוחלט שלא לנקוט נגדו בצעדים. האב נשלח להסתכלות. תחקיר ביה"ח: הצוות הרפואי פעל כנדרש

זמן צפייה: 03:43

האב שחטף את בנו מהפגייה בבית החולים איכילוב נקט באלימות מילולית נגד הצוות הרפואי לפני מספר ימים, אך משום ששלח מכתב התנצלות, הוחלט שלא לנקוט נגדו בצעדים - כך פורסם לראשונה הערב (חמישי) בחדשות 13.

כזכור, האב הגיע אתמול לפגייה עם אישור כניסה, ניתק את בנו מכל המכשירים אליהם היה מחובר והוציא אותו מבית החולים למרות הפצרות הצוות הרפואי לחדול ממעשיו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

נתניהו לשקד: עשי את המעשה הנכון – ואל תחברי לממשלת שמאל

היועמ"ש קבע: המשטרה ומח"ש יחקרו את האסון במירון במשותף

טרור הבלונים חוזר: 6 שריפות בעוטף עזה מבלוני תבערה

איכילוב, חטיפה
האב שחטף את בנו הפג מבית החולים איכילוב

האב, תושב בני ברק, נשא את הילד בארגז האופניים החשמליים שלו, נסע איתו לבית החולים שיבא תל השומר – ומיד לאחר שאשפזו את הילד במחלקת טיפול נמרץ, הוא נעצר על ידי השוטרים שהוזעקו למקום.

בהמשך, נשלח להסתכלות. עורך דינו מסר כי הוא ביקש כמה ימים קודם לכן להעביר את בנו הפג לבית חולים שיבא תל השומר בשל טיפול רשלני שנעשה לדבריו, אך בקשתו נדחתה.

בתחקיר שהוצג לרוני גמזו, מנכ"ל איכילוב, עלה כי הצוות הרפואי והמאבטחים פעלו כנדרש באירוע. בתחקיר צוין כי מדובר באירוע קיצוני שלא קרה בבית החולים מעולם.