שביתת עובדי המנהל והמשק תוקפא ל-45 ימים: הצדדים ינהלו מו"מ

לאחר שלושה ימים רצופים שבהם לא ניתנו שירותי ניקיון, מזכירות ואחזקה ב-30 בתי החולים הציבוריים ברחבי הארץ, ועד העובדים הסכים להפסיק את השביתה ולנהל משא ומתן במהלך השבועות הקרובים

זבל, אשפה, בית חולים, שביתה

עובדי המנהל והמשק סיכמו היום (חמישי) להקפיא למשך 45 ימים את השביתה שמתקיימת זה היום השלישי ברציפות ב-30 מבתי החולים הציבוריים ברחבי הארץ, ולהמשיך את המשא ומתן בין ועד העובדים לגורמים הרלוונטיים.

שר הבריאות ניצן הורוביץ עדכן בחשבון הטוויטר שלו כי "סיכמתי עם יו"ר ההסתדרות ועם נציגי עובדי המנהל והמשק על סיום השביתה. כל עובדי מערכת הבריאות ראויים לתנאי עבודה מכובדים. כולם חיוניים וכולם חשובים. אדאג שהדבר יתבטא במסגרת התקציב המדינה".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

"התו השמח": סוכם המתווה שיאפשר קיום אירועים במקומות סגורים

יבוא מקביל ורגולציה אירופית: המהפכה של האוצר להוזלת עלויות

האלופה ה-2 בצה"ל: יפעת תומר ירושלמי – הפרקליטה הצבאית הראשית

זבל, אשפה, בית חולים, שביתה
בשל השביתה: הזבל נערם בפחים בבתי החולים

כזכור, מוקדם יותר השבוע פתחו 13 אלף עובדי המנהל והמשק ב-30 בתי החולים הממשלתיים בשביתה, שאליה הצטרפו גם 3,500 עובדי משרד הבריאות ולשכות הבריאות ברחבי הארץ. זאת, על רקע עומסי עבודה חריגים, מצוקת כוח אדם מתמשכת וביטול 200 תקנים לעובדי מנהל ומשק, ולאחר שהמו"מ הממושך מול משרד האוצר לפתרון הבעיות לא צלח.

כאמור, במשך שלושה ימים רצופים, לא ניתנו שירותי ניקיון, מכבסה, כוחות עזר, מזכירות, אחזקה ועוד. מלבד העובדים באותם בתי חולים ממשלתים, כמו רמב"ם, וולפסון וזיו, גם העובדים בבתי החולים לבריאות הנפש ובבתי החולים הגריאטריים והשיקומיים לקחו חלק בשביתה.