לאחר שצרך סמים מסוכנים במסיבה: בן 25 מאושפז במצב קשה מאוד

צעיר ממרכז הארץ השתתף בסוף השבוע במסיבה באילת, שבמהלכה השתמש ב-MDMA. לאחר כמה שעות הובהל לביה"ח כשהוא סובל מחום גבוה, בלבול ופרכוסים, שם התמוטט. עדיין נשקפת סכנה לחייו

זמן צפייה: 01:05

צעיר בן 25 ממרכז הארץ מאושפז בסוף השבוע במצב קשה מאוד, לאחר שצרך סמים מסוכנים במסיבה באילת. הוא מטופל כעת בבית החולים סורוקה, ועדיין נשקפת סכנה לחייו.

לאחר האירוע, שבו השתמש ב-MDMA, חש הצעיר ברע, והובהל על ידי חבריו לבית החולים יוספטל שבאילת, כשהוא סובל כשהוא סובל מחום גבוה, בלבול ופרכוסים, שם התמוטט. הצוות הרפואי ביצע בו החייאה, והעביר אותו לטיפול נמרץ כשהוא סובל מקריסת מערכות. בהמשך, עבר לבית החולים סורוקה.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

עדות ניר חפץ: אחורי הקלעים של פגישת נתניהו-אלוביץ' • בלעדי

נחשף מתקן לייצור טילים מדויקים בלבנון – בתמיכת איראן • צפו

"הבעיות לא נפתרו": ארגון המורים ישבית מחר התיכונים לשעתיים

מסיבה
מסיבה | צילום: Shutterstock

יש לציין כי למרות הסטיגמה על החומר, שאף זכה לכינוי "סם האהבה", MDMA הוא סוג של אקסטזי, ועלול לגרום בחלק מהמקרים לפגיעות קשות ואף למוות.

לפני כשבוע, שני ילדים, אחים בני שלוש ושבע, אושפזו במצב קשה לאחר שמצאו "סוכריה" בפארק בתל אביב - ומאוחר יותר התברר כי היה מדובר בקוקאין.

כאמור, האירוע קרה בסוף השבוע כשהמשפחה יצאה לפארק החורשות שבדרום העיר. שני הילדים ראו "סוכריה" עטופה בנייר כסף על הריצפה והחלו לשחק איתה. בשלב מסוים, בן השלוש אכל את ה"סוכריה", ואחרי 20 דקות שני הילדים החלו להרגיש רע ואף התחילו לפרכס. הם פונו במצב קשה לבית החולים איכילוב שבעיר, ואחרי בדיקה רפואית הסתבר כי הם סובלים ממנת יתר של קוקאין.