מתנגד החיסונים שחלה בקורונה נפטר בבית החולים

חי שאוליאן, שהיה פעיל ברשתות החברתיות וארגן הפגנות נגד התו הירוק וחובת עטיית המסכות, אושפז בוולפסון לפני כשבוע לאחר שנדבק בנגיף ומצבו הידרדר

זמן צפייה: 02:55

מתנגד החיסונים חי שאוליאן נפטר הבוקר (שני) בבית החולים וולפסון בחולון, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. לפני כשבוע אושפז שאוליאן בבית החולים, ומאז מצבו הידרדר. שלשום בערב הוא פרסם בעמוד הפייסבוק שלו תמונה שבה הוא נראה מחובר לחמצן בלחץ גבוה ותיאר את חומרת מחלתו.

לפני שאושפז היה שאוליאן פעיל ברשתות החברתיות וארגן הפגנות נגד התו הירוק וחובת עטיית המסיכות. "חברים יקרים, מצבי קריטי ביותר", הוא כתב שלשום, "אני במצב קשה מאוד... לא מסוגל לדבר ולהגיב לאנשים. אין לי חמצן ולא מצליח לייצב. הבוקר התעוררתי, הייתי רטוב כמו עם כמה דליי מים, ללא חמצן. לקח לי כשעה להבין מי אני, איפה אני ומה אני עושה פה. חוסר חמצן הוא דבר נורא ואיום".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ברקע מחדל כלא גלבוע: השר בר-לב הגיע לדיון בכנסת • ישיר

התחדש משפט נתניהו: אילן ישועה חוזר לדוכן העדים

משבר הקורונה: מקדם ההדבקה חצה את 1, כ-80 אלף חולים פעילים

"אני מודה לכל הדואגים והתומכים, ניתן להתפלל, זה עוזר", הוסיף שאוליאן, "מאמין שאצא מזה בעזרת השם, להערכתי זה יקח עוד שבועיים, אולי שלושה. תמשיכו להילחם, המדינה מבצעת כפייה אינטרסנטית פושעת עלינו, אל תוותרו. התו הירוק לא יקום בישראל, אין לו קשר לקורונה. אין לו קשר לחיסונים, יש לו קשר לכפייה".