הגבלות נוספות בדרך? נתניהו כינס דיון בנושא החמרת ההסגר

ראש הממשלה מקיים דיונים עם שריו בנושא הצטיידות, היערכות ובחינת הרחבת הגבלות התנועה. כמו כן, כפי שפורסם בחדשות 13, בכירי הממשלה ידונו בתוכנית לסיוע כלכלי למשק

זמן צפייה: 01:13

מגפת הקורונה: ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס היום (שישי) את שריו הבכירים, כדי לקיים עימם דיונים בנושא בנושא הצטיידות, היערכות ובחינת הרחבת הגבלות התנועה. כמו כן, כפי שפורסם בחדשות 13, בכירי הממשלה דנו בתוכנית לסיוע כלכלי למשק. לדיון הוזמנו השר לביטחון הפנים גלעד ארדן, שר הבריאות יעקב ליצמן, שר הביטחון נפתלי בנט, שר פנים אריה דרעי, שר האוצר משה כחלון ושר הכלכלה אלי כהן.

בתוך כך, אברהם ארושס, חולה בנגיף בן 93  שסבל ממחלות רקע קשות, מת הבוקר בבית החולים סורוקה בבאר שבע, כמה שעות בלבד לאחר שאובחן. מבית החולים נמסר כי האיש הועבר מבית האבות שבו שהה כשהוא סובל מחום ומקוצר נשימה. מצבו הידרדר והרופאים נאלצו לקבוע את מותו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

עשרה מתו מקורונה בישראל; מניין החולים זינק ל-3,035

שוודיה נמנעה מבידוד, מספר החולים זינק – והיא נסוגה

הפגישה הלילית בין גנץ ללפיד: מאחורי הקלעים של פירוק כחול לבן

בנימין נתניהו
בנימין נתניהו | צילום: רויטרס

מבית חולים השרון נמסר כי אישה בת 76 שאושפזה שם לאחר שאובחנה כחולה בקורונה וסבלה ממחלות רקע קשות מתה במהלך הלילה. בכך עלה מניין המתים מהנגיף בישראל לעשרה בני אדם.

ממשרד הבריאות נמסר כי בסך הכול אובחנו עד כה 3,035 חולים בנגיף קורונה בישראל. 49 מתוכם במצב קשה, 38 מונשמים, מצבם של 60 מוגדר בינוני ו-2,838 חולים שאובחנו במצב קל. עוד נמסר כי עד כה החלימו ושוחררו 79 בני אדם. עוד נמסר ממשרד הבריאות, כי 494 מתוך החולים בקורונה מאושפזים בבתי החולים ברחבי הארץ. 410 נמצאים בבידוד בבתי המלון, ויותר מ-1,500 איש בבידוד בביתם. לגבי היתר עדיין לא הוחלט.

קורונה בישראל
קורונה בישראל | צילום: רויטרס

במקביל, שירות התעסוקה עידכן הבוקר כי מאז אתמול אחר הצהריים נרשמו 9,497 דורשי עבודה, וכעת מספר המובטלים עומד על 732,525 מתחילת חודש מארס, כאשר 90% מהם יצאו לחופשה ללא תשלום. שיעור האבטלה עומד כעת על 21.4%. בנוסף, כחלק מתוכנית "מענק הסתגלות לאזרחים ותיקים" יקבלו המפוטרים במשך חודשים אפריל ומאי את המענק, אם הכנסתם פחות מ-5,000 שקלים. נתניהו הנחה להגדיל את תוכנית הסיוע ל-80 מיליארד שקלים.