מספר מקרי המוות מקורונה עלה ל-65 בני אדם; 9,248 נדבקים

משרד הבריאות עדכן כי עוד ארבעה ישראלים הלכו לעולמם בעקבות סיבוכי הנגיף. 149 במצב קשה, בהם 117 מונשמים. 189 בינוני ו-8,075 קל. 770 מהישראלים שלקו בווירוס החלימו ושוחררו

זמן צפייה: 00:55

מגפת הקורונה: משרד הבריאות עדכן הערב (שלישי) כי מספר מקרי המוות בישראל מסיבוכי המחלה עלה ל-65 בני אדם. כמו כן, מניין הנדבקים עלה ל-9,248 ישראלים, מתוכם 149 במצב קשה, ובהם 117 מורדמים ומונשמים. 189 מהחולים במצב בינוני ו-8,075 במצב קל. 770 ישראלים שלקו בנגיף החלימו ושוחררו. מהמרכז הרפואי העמק בעפולה נמסר כי קשישה בת 95, חולה סיעודית עם מחלות רקע מורכבות, הלכה לעולמה בעקבות הידבקות בווירוס.

מדובר צה"ל נמסר כי עד כה חלו בקורונה 144 חיילים שמשרתים בחובה, בקבע, ועובדי צה"ל, כולם במצב קל, ומתוכם 36 החלימו או השתחררו משירות. בסך הכול ישנם כיום 109 חולים בצה"ל ו-2,876 חיילים מצויים בבידוד.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

ליל הסגר: המדריך המלא להנחיות התנועה החדשות של משרד הבריאות

בעקבות הביקורת: יורחבו מספר הבדיקות לקורונה בבתי אבות

נתניהו עונה לחמאס: מוכנים לשיח כדי להשיב את החללים והנעדרים

קורונה בישראל
קורונה בישראל | צילום: רויטרס

מוקדם יותר הערב הלך לעולמו גבר בן 37, שסבל ממחלות רקע קשות, בבית החולים השרון שבפתח תקווה, ובכך עלה מניין המתים מסיבוכי המחלה ל-61 בני אדם. מדובר בישראלי הצעיר ביותר שהלך לעולמו, בעקבות ההידבקות בנגיף. בתוך כך, הרב הראשי לשעבר, אליהו בקשי דורון, נדבק גם הוא בקורונה ואושפז במצב יציב בבית החולים שערי צדק שבירושלים.

בתוך כך, מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, הודיע כי מספר הבדיקות לנגיף הקורונה במרכזים הגריאטריים יורחב. על כן, במקום שאובחן בו חולה בנגיף - כל הדיירים ואנשי הצוות ייבדקו.

במקביל, ראש הממשלה בנימין נתניהו סיפר לשרים בישיבת הממשלה שהתקיימה הלילה כי בשבוע הבא הוא יציג לממשלה את פרטי אסטרטגיית היציאה מההסגר. בכיר ישראלי אמר כי זה יהיה הדיון המסודר הראשון בממשלה בנושא מאז תחילת משבר הקורונה. היעד לצעדי יציאה ראשונים מההסגר הוא ה-19 לאפריל במיוחד בכל הנוגע להחזרת המשק לתפקוד, אולם לא התקבלה על כך עדיין החלטה.