נגיף קורונה ממשיך להתפשט ברצועת עזה: 7 חולים נוספים אובחנו

משרד הבריאות בעזה ציין כי מדובר באנשי חמאס שהושמו בבידוד לאחר שנחשפו לשני החולים הראשונים. הם עדיין נמצאים במתקן הבידוד • מקרה מוות ראשון ברשות מקורונה - בת 60 מהכפר בידו

חיטוי הרחובות ברצועת עזה
חיטוי הרחובות ברצועת עזה | צילום: חדשות 13

משרד הבריאות בעזה ציין אמש (רביעי) כי אובחנו שבעה חולי קורונה נוספים ברצועה, ומספר החולים עומד כעת על תשעה בני אדם. החולים החדשים הם אנשי חמאס שהושמו בבידוד לאחר שנחשפו לשני החולים הראשונים, והם עדיין שוהים במרכז הבידוד ולא באו במגע עם תושבי הרצועה.

בתוך כך, מקרה מוות ראשון נרשם ברשות הפלסטינית בשל הנגיף - אישה בת 60 שמתגוררת בכפר בידו סמוך לירושלים.

לכתבות נוספות בנושא >>

משרד הבריאות בעזה: שני חולי קורונה ראשונים אובחנו ברצועה

"עלול להיהפך לבית קברות": זעקת בית האבות ששניים מדייריו מתו

בידיים חשופות וללא מסכות: החלימו מקורונה – ומסייעים לקשישים

חיטוי הרחובות ברצועת עזה
חיטוי הרחובות ברצועת עזה | צילום: חדשות 13

היחידה לתיאום פעולות הממשלה בשטחים תיאמה הכנסה של יותר מ-3,000 ערכות בדיקה לזיהוי נגיף הקורונה ו-50 אלף מסכות מיגון שנתרמו על ידי ארגון הבריאות העולמי למערכת הבריאות ברשות הפלסטינית.

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון: "אני מברך על שילוב הזרועות עם הארגונים הבינלאומיים למען המטרה החשובה והמשותפת, מאחל לבריאות איתנה של כלל תושבי האזור ומקווה שנמשיך לפעול יחדיו במסגרת המאבק לבלימת התפשטות הנגיף המסוכן".

כזכור, מוקדם יותר השבוע משרד הבריאות בעזה הודיע כי שני חולי קורונה ראשונים אובחנו ברצועת עזה. יוסף אבו א-ריש, נציג במשרד, מסר במסיבת עיתונאים כי השניים, בשנות ה-30 וה-40 לחייהם, חזרו ביום חמישי לעזה מפקיסטן. עוד ציין כי עם כניסתם של השניים לרצועה הם נכנסו לבידוד בבית-חולים שדה במעבר רפיח. לכן, הסביר, לא אובחנו מקרים נוספים של קורונה בתוך הרצועה.