ההתפרצות ברחובות מחריפה: עובדת הוסטל נדבקה - 30 נכנסו לבידוד

מטפלת במוסד "בית חנה" שבשכונת רחובות ההולנדית אובחנה בנגיף. 27 חוסים ו-3 אנשי צוות הוכנסו לבידוד, ובדיקות ייערכו לכל השוהים במקום. זאת, לאחר שבימים האחרונים התגלו כמה חולים בשכונה

זמן צפייה: 05:42

מטפלת בהוסטל "בית חנה" שברחובות התגלתה כנשאית קורונה - כך נודע הבוקר (חמישי). 27 חוסים ושלושה אנשי צוות נכנסו לבידוד עד ל-3 ביוני, ומשרד הבריאות יערוך בדיקות לכל השוהים במקום. בד בבד, רחובות הצטרפה לרשימת "הערים האדומות" שבהן יש לטפל בהקדם - בהן בני ברק, ירושלים, ראש העין, רמלה וחורה.

בימים האחרונים התגלו כמה מקרי קורונה בשכונת רחובות ההולנדית - שבה שוכן ההוסטל. אמש נודע כי ילד בגיל הרך נדבק בנגיף - אח של אחת התלמידות בבית הספר "נבון" שבעיר שנמצאה חיובית. בהתאם להנחיות משרד הבריאות, 18 ילדים שביקרו בגן מאז נפתח מחדש ושלושה אנשי צוות נכנסו לבידוד.

בנוסף, ביום ראשון ייערכו בדיקות חוזרות לכל המורים בביה"ס נבון, לכל הילדים שנכנסו לבידוד ולכל בני משפחותיהם.

עוד בחדשות 13:

5 מיליון חולי קורונה בעולם; מספר שיא של מתים בברזיל ביממה

לאחר פגישה עם השר כץ: נציגי אולמות האירועים יפסיקו לשבות רעב

הותיר אישה ותינוק: אבישלום הלך לעולמו אחרי שהחלים מקורונה

חזרה ללימודים
חזרה ללימודים | צילום: רויטרס

ביום שלישי אובחנו שני אחים הלומדים בבית הספר - לאחר שכזכור הוא נסגר בעקבות מורה שנדבקה בנגיף. השניים הוכנסו לבידוד ביום שישי האחרון, ונמצאו חיוביים בעקבות בדיקות שנעשו לתלמידים ולאנשי הצוות שבבידוד. בהמשך אובחנו שתי מורות נוספות במקום.

"נעשה כל שלאל ידינו על מנת למנוע תחלואה נוספת", מסר אז ראש העיר, רחמים מלול. "פעלנו והתעקשנו על ביצוע בדיקות לתלמידים, ומתברר שצדקנו בדבר הצורך בקיומן. סכנת התפרצות מרחפת מעל התלמידים בישראל אם הממשלה לא תנקוט באמצעי זהירות נוספים. זהו רק בית ספר אחד מיני רבים בישראל אך ברור כי מסיכות ואלכוג'ל לא מנעו את התחלואה במקרה זה. אנו דורשים כי משרד החינוך ומשרד הבריאות ייקחו אחריות על הפעלה אחראית ובטוחה של מערכת החינוך בישראל".