מורה נדבקה בנגיף - שתי כיתות הוכנסו לבידוד ובית הספר נסגר

אשת צוות מביה"ס נבון שברחובות אובחנה בקורונה, ולאחר בדיקה התגלה שבאה במגע עם שתי כיתות שבהן 52 תלמידים, וכן עם אנשי צוות. סייעת בביה"ס לחינוך מיוחד בת"א נדבקה - שישה נכנסו לבידוד

זמן צפייה: 01:37

אשת צוות חינוכי מבית הספר נבון שברחובות נדבקה בקורונה - כך התגלה היום (שישי). לאחר בדיקה התברר כי היא באה במגע עם שתי כיתות של ילדים, המונות 52 ילדים, וכן באה במגע עם אנשי צוות חינוכי - מורים ועובדים. מקרה נוסף בבית ספר לחינוך מיוחד בתל אביב שם נדבקה סייעת ושישה תלמידים נאלצו להיכנס לבידוד.

בהתאם להנחיות משרד הבריאות למנהלת בית הספר, שתי כיתות התלמידים שעימן באה במגע וכל אנשי הצוות בבית הספר מחויבים בבידוד עד ל-27 במאי. בשל כניסת כלל הצוות לבידוד, לא יתקיימו לימודים בבית הספר נבון החל מיום ראשון הקרוב ועד ליום רביעי, 27.5.

כיתה ריקה בבית ספר
כיתה ריקה בבית ספר | צילום: Shutterstock

בתחילתה שבוע נודע כי סייעת בגן ילדים בכפר סבא הגיעה לעבודה, לאחר שקרוב משפחתה מדרגה ראשון אובחן חולה קורונה. העירייה הודיעה כי סגרה את הגן, וכעת היא מחכה להנחיות משרד הבריאות. גורמים בעירייה אמרו כי ייתכן שכל הילדים וצוות הגן ייכנסו לבידוד.

מטעם העירייה נמסר כי "העירייה נוקטת משנה זהירות ושמירה על בריאות הילדים, על כן הגן לא ייפתח היום. הגן יחוטא על ידי חברה המתמחה בנושא. הורי הגן ונציגי ועד הגנים עודכנו בדבר, וההורים מתבקשים להשאיר היום את ילדיהם בבית. עיריית כפר סבא נמצאת בקשר רציף ושוטף עם כל הגורמים האמונים על הנושא, ותעדכן בהמשך באשר להמשך פעילות הגן ובכל מידע נדרש נוסף".

כיתה בבית ספר יסודי
כיתה בבית ספר יסודי | צילום: Shutterstock

לפני כשבוע נסגר בית ספר לחינוך מיוחד במודיעין עילית שעבר לאחר שמורה במוסד שבאה במגע עם תלמידים התגלתה כחולת קורונה. עובדת בבית הספר סיפרה לחדשות 13 כי המורה עשתה בדיקת קורונה לאחר שבעלה, שנמצא בבידוד, לא חש בטוב. "מדדו לה חום כשהיא הגיעה לפי הנהלים, אך לא היה לה חום", סיפרה המזכירה. "ברגע שבעלה עשה בדיקה היא עשתה גם. מרגע שנודעה לנו הבעיה סגרנו את בית הספר".