הותיר אישה ותינוק: אבישלום הלך לעולמו אחרי שהחלים מקורונה

אבישלום רוזיליו, שסבל ממחלות רקע קשות, אושפז עם אשתו בביה"ח לאחר שנדבקו בקורונה. לאחר שהיה מורדם ומונשם במשך 3 שבועות התעורר ונפגש עם משפחתו, אך לאחרונה חלה הידרדרות נוספת במצבו

זמן צפייה: 03:33

אבישלום רוזיליו ממגדל העמק הלך אמש (שלישי) לעולמו, בעקבות מחלות רקע רבות שסבל מהן בשנים האחרונות, ולאחר שהחלים מקורונה, אך לאחרונה חלה הידרדרות במצבו. הוא הותיר אחריו אישה, שגם נדבקה בנגיף והחלימה, ותינוק. הלוויה תתקיים היום בשעה 17:30 בבית העלמין במגדל העמק.

אבישלום, בן ה-33, היה מורדם ומונשם במשך שלושה שבועות, וכשהתעורר נפגש עם משפחתו. אשתו, ליהי בת ה-23, סיפרה בחודש שעבר לפני המפגש עם בן זוגה, כי הם הכירו לפני שבע שנים במסדרונות בית החולים שיבא תל השומר, במחלקה האונקולוגית. "לי היה סרטן מסוג הודג'קין לימפומה, והוא היה מסוג לוקמיה", שיחזרה. "יצאנו לטיול. הוא היה שם כבר ותיק, מתנדב, ואני פעם ראשונה והשאר זה היסטוריה. שנה לאחר מכן יצאנו שנינו כמתנדבים והוא הציע לי שם נישואים. יש לנו ילד בן עשרה חודשים, רפאל נחמן".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הממשלה אישרה שורת הקלות: בתי הכנסת וחופי הים נפתחו

איך הפך הקשר הצמוד בין אייל גולן למנהלו – לקרב ענקים מתוקשר?

התחזית: גל החום יימשך – שרב בכל אזורי הארץ

אבישלום רוזיליו
אבישלום רוזיליו | צילום: באדיבות המשפחה

שבע שנים אחרי שמצאו זה את זו הם חזרו שוב לבית החולים לאחר שנדבקו בנגיף קורונה. "שאלנו את עצמנו איך אנחנו מתמודדים מפה והלאה?", סיפרה ליהי "כי ידוע לנו שהמצב לא יישאר כמו שהוא, ושסביר להניח שהוא יידרדר". כאמור, אחרי שלושה שבועות שבהם היה מורדם ומונשם, הוא שב להכרה וביקש לראות את ליהי. "עצם העובדה שהיא הייתה חולה בקורונה והחלימה, בעצם סיכוייה להידבק מאוד קטנים עד לא קיימים, אפשרה לנו לתת להם להיפגש ולו לזמן קצר ותחת מיגון", הסביר ד"ר איתי פסח, מנהל מערך הקורונה בבית החולים.

במהלך המפגש המרגש ביניהם, רוזי אומנם לא יכול לדבר אבל את ההתרגשות שלו אפשר לשמוע במוניטור. "אתה יודע שאני אהפוך עולמות בשביל לראות אותך, נכון?", אמרה לו ליהי. "עוד קצת בעזרת השם אתה חוזר הביתה בריא וחזק יותר מתמיד". לרגע אחד מתחת לחליפת המיגון, המסכה והכפפות, בתוך המחלקה המבודדת, אפשר היה להרגיש אהבה בימי קורונה. וגם אם רוזי חלש מכדי לדבר, הוא עדיין יכול לשרטט על ידה של ליהי, "אני אוהב אותך".

קורונה, זוג קורונה, בית חולים, ליהי ואבשלום רוזיליו
ליהי ואבשלום רוזיליו
אבישלום וליהי רוזיליו
אבישלום וליהי רוזיליו | צילום: באדיבות המשפחה