רצה לתרום דם לחולי קורונה וגילה: "בכלל לא הייתי חולה"

בביה"ח שיבא הודיעו לרוני ברגיל, שהוגדר חולה מס' 6 ואושפז במשך שבוע, כי בדמו לא נמצאו נוגדנים לנגיף, כך שככל הנראה התוצאה החיובית שקיבל בעבר הייתה טעות. "לא ידוע אם לצחוק או לבכות"

זמן צפייה: 02:29

רוני ברגיל, תושב מגדל העמק שהוגדר חולה הקורונה מס' 6 בישראל ואושפז במשך שבוע, גילה היום (שלישי) להפתעתו כי ככל הנראה כלל לא היה חולה, ואושפז לחינם. בפוסט בפייסבוק סיפר ברגיל כי לאחר שתרם דם עבור חולי קורונה, קיבל היום שיחת טלפון מבית החולים שיבא, ובה נאמר לו כי לא נמצאו בדמו נוגדנים לנגיף.

"אני לא יודע אם לצחוק או לבכות", כתב ברגיל. "אני 'הפוך' כרגע חבל על הזמן, עבר עליי חודש וחצי מלא תהפוכות. מזל שאני בן אדם חזק ולא התפרקתי, כי אצלי, מאיפה שאני בא, זה יכל להיגמר באסון".

לעוד כתבות בנושא:

בן 48 ללא מחלות רקע מת מקורונה; מספר המתים עלה ל-182

כישלון ההנחיות החדשות: כבישים עמוסים ומכירה בניגוד לתקנות

"מפגש שלא אשכח": כדורגלן מכבי נתניה הגרמני ביקר ניצול שואה

 

"הכי גרוע שאמרתי כמה פעמים שנראה לי מוזר שהייתי חולה ובאתי במגע עם המון אנשים ואף אחד לא נדבק ממני, כולל המשפחה שלי, אבל התעקשו איתי שאני טועה", הוסיף ברגיל. "אני לא אכנס לפרטים מה חוויתי בחודש הזה, אני לא בכיין, אבל היו רגעים מאוד קשים בלשון המעטה".

כזכור, ברגיל שוחרר מאשפוז אחרי כשבוע, לאחר שנמצא כי אינו נושא את הנגיף. ברגיל אושפז בבידוד לאחר שחזר מאיטליה והבדיקות לאיתור הנגיף לא היו חד משמעיות. לאחר שביצע בדיקות מתקדמות, נקבע כי אינו נושא את הנגיף.