צלע הר קרסה לתוך כביש ליד ים המלח - וחסמה את התנועה • תיעוד

מפולת הסלעים, שנגרמה בשל הגשמים הרבים, חסמה את כביש 31 לשעות ארוכות. לא היו נפגעים באירוע, אך נגרם נזק לרכב פרטי. יש חשש כי מזג האוויר הסוער שצפוי לחזור בסופ"ש יגרום לקריסה נוספת

זמן צפייה: 01:46

מפולת סלעים חסמה היום (שלישי) למשך שעות ארוכות את כביש 31, שחוצה את מזרח הנגב לרוחבו, ויורד עד ים המלח. לא היו נפגעים באירוע, אך נגרם נזק לרכב פרטי. הגשמים הרבים שירדו באזור ריככו את צלע ההר וחלקים ממנה פשוט התנתקו וקרסו.

ראשית ניתק סלע אחד שהתגלגל לכביש מגובה רב, וכאמור, גרם לנזק קל בלבד לרכב פרטי שחלף במקום. מוקדנית של המשטרה הזניקה למקום את שוטרי משטרת ערד ממרחב הנגב, ואלה הגיעו תוך דקות למקום, חסמו את הכביש – ומנעו אסון.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בישול ממושך ושטיפת ידיים: כך תצמצמו את הסיכון להידבק בקורונה

משרד החוץ נגד האיחוד האירופי: "האיומים כלפי ישראל – מוזרים"

שכר העובדים בשירות המדינה – 40% מהתקציב; 86% מהמנכ"לים גברים

המפולת בכביש 31
המפולת בכביש 31 | צילום: חדשות 13

לפני שבועיים הייתה מפולת סלעים דומה בדיוק באותו קטע של הכביש. גם אז לא היו נפגעים, אבל החשש הוא שמזג האוויר הסוער והגשם השוטף שצפוי לחזור בסוף השבוע לדרום הארץ, ישובו ויסכנו את הנהגים שחולפים באזור.

מחר וביום בחמישי תורגש עלייה בטמפרטורות ויהיה לרוב נוח, אך ביום שישי יחול מהפך במזג האוויר. ביום שישי ייעשה גשום וסוער מצפון הארץ ועד לצפון הנגב. תורגש ירידה ניכרת בטמפרטורות ובחרמון ירד שלג. מזג האוויר החורפי יימשך גם ביום שבת, וייתכן שלג בפסגות הרי הצפון והמרכז.

חלק מהר התמוטט על כביש 31 וגרם לחסימת התנועה
חלק מהר התמוטט על כביש 31 וגרם לחסימת התנועה | צילום: משטרת ישראל