"נחגוג כמו שתכננו": השמיניסטים שמקיימים מסיבות סיום מחתרתיות

בסוף השבוע האחרון תועדו מסיבות סיום סודיות במספר מוקדים ברחבי הארץ, בהן נראים התלמידים מתקהלים ללא מסכות ולא שמירת מרחק - חרף ההנחיות. "גם אם זה לא ייקרא נשף - נמצא את הדרך לחגוג"

זמן צפייה: 02:23

בחוף הבונים שבאזור חוף הכרמל נערכה בסוף השבוע מסיבת סוף שנה, בה מאות תלמידי י"ב התקבצו בלי מסכות ובלי שמירת מרחק. למרות האיסור לקיים נשפים או מסיבות סוף שנה המוניות, השמיניסטים והשמיניסטיות מוצאים בימים האחרונים דרכים יצירתיות, מחתרתיות ובעיקר מסוכנות - לחגוג את סיום בית הספר.

תלמידת י"ב שחגגה במסיבת סיום סודית סיפרה: "המסיבה הייתה במעין יער כזה שהמשטרה לא יכולה להגיע אליו. קראנו לזה סוג של יום הולדת לחברים. במסיבה אף אחד מאיתנו לא היה עם מסכות, כולנו התחבקנו אחד עם השני, כל החברים שתו מאותם הבקבוקים, היו שם המון-המון תלמידים. גם אם זה לא ייקרא 'נשף' או 'מסיבת סיום', אנחנו נמצא את הדרך שלנו לחגוג".

לכתבות נוספות בנושא >> 

מסתמן: מסיבות סיום ייערכו במסגרת הכיתה, לא יתקיימו נשפי סיום

אחרי שנסגרו בזמן המשבר: אולמות האירועים נערכים לפתיחה מחודשת

מסיבת סיום סודית
מסיבת סיום סודית | צילום: חדשות 13

ולא מעט שכבות י"ב לא טרחו אפילו להסתיר ושריינו אולמות או גני אירועים כדי לערוך בהם את המסיבות האסורות. מוראל חיינה, שמסיים כיתה י"ב בתיכון ברמלה, אמר: "אנחנו תכננו את הנשף הזה כבר המון זמן ואנחנו לא פוחדים לעשות אותו בגלל שהאיסור כרגע הוא מאוד אבסורדי. הנוכחות של רב וחופה במסיבה - לא בהכרח תמנע מהקורונה להדביק שם. הולכים להיות ריקודים, אוכל, שתייה, כל מה שתכננו הולך להיות - כאילו לא הייתה המחלה. אנחנו הולכים לחגוג את הנשף כמו שתכננו".

הנהלים שאוסרים לערוך אירועים שאינם דתיים באולמות, לא מטרידים במיוחד את בעליהם שמשוועים לפרנסה אחרי תקופה ארוכה של הפסדים. הם ודאי לא יהיו המבוגר האחראי שימנע מהנערים והנערות מלחגוג בלי הגבלות במסיבת פרידה אחרונה ומפוארת.