"זה קורה כמעט כל שנה": יום ההולדת של נויה בוטל בגלל האזעקות

בת ה-10 מאשקלון סיפרה ל"העולם הבוקר" כי נאלצה לבטל את החגיגה וסיפרה כי למרות ההסלמה, חברותיה באו לעשות לה הפתעה בביתה. זאת לאחר שגם בשנה שעברה נאלצה לבלות את היום החגיגי בממ"ד

זמן צפייה: 03:16

נויה לוי מאשקלון נאלצה מאז שהיא הייתה בת שש לבטל את מסיבות יום ההולדת שלה בגלל האזעקות. השנה, יום הולדתה העשירי, נויה נאלצה לבטל את החגיגה בעקבות החיסול ומתקפת הרקטות שהחלה אתמול. נויה סיפרה היום (רביעי) לתוכנית "העולם הבוקר" כי כבר ביום ראשון האחרון הרגישה שלא תזכה לחגוג את המאורע מכיוון ש"זה משהו שקורה לה כמעט כל שנה".

נויה סיפרה כי אתמול בבוקר, לאחר האזעקה הראשונה, התאכזבה שלא תזכה ללכת לבית הספר ולראות את החברות שלה. אך לאחר מכן, לדבריה, "החברות הטובות באו ועשו לי מסיבת הפתעה והייתי בהלם".

לכתבות נוספות בנושא:

מטחים לעבר אשקלון ועוטף עזה; צה"ל תוקף ברצועה • ישיר

לא יתקיימו לימודים ביישובים רבים בדרום; בגוש דן חזרה לשגרה

מדינה מושבתת: מקומות העבודה סגורים, כמיליון ילדים נותרו בבית

אמה של נויה, תהילה לוי, כתבה פוסט בפייסבוק ובו התנצלה בפני בעלה לעתיד של בתה "על הסרטים שהיא תעשה לו בימי ההולדת שלה". תהילה סיפרה על בתה: "היא למודת ניסיון מימי הולדת בצל ירי טילים. כבר כשהתחלנו לתכנן את מסיבת יום ההולדת היא התריעה מראש ואמרה שיהיו אזעקות".

תהילה סיפרה כי "שנה שעברה בילינו מסיבת יום הולדת בממ"ד. השנה היא החליטה לוותר. אני אמרתי לה שחמאס לא מתואמים עם תאריכי יום ההולדת שלה". בסופו של דבר גם השנה נויה וחברותיה, שבאו להפתיע אותה, נאלצו לחגוג לה ולשיר לה שירי שירי יום הולדת בממ"ד. תהילה אמרה: "אנחנו מצליחות לעשות מהלימון לימונדה ולחגוג גם במצבים כאלה".

מאז אתמול נורו כ-220 רקטות שחצו לשטח ישראל. מערכת כיפת ברזל יירטה כ-90% מהשיגורים, וכ-60% מהשיגורים נפלו בשטחים פתוחים. זאת, שלאחר שלפנות בוקר חוסל בכיר הג'יהאד האסלאמי בהאא אבו אל-עטא, חיסול שהוביל להסלמה. הבוקר נורו מטחי רקטות לעבר יישובים בעוטף עזה, אשקלון, ולראשונה גם ללטרון, לבית שמש וליישובים נוספים במטה יהודה.