"חיפשתי משמעות": מירית הררי - בין מחלת הסרטן לעמותה שאימצה

מירית ודידי אימצו את סח"י, עמותה לנוער בסיכון, לפני למעלה מעשור. כשחלתה לפני כשנה, לא הייתה בטוחה שתמשיך. אבל הדאגה לנערים ולנערות - נתנו לה כוח. "לא הייתי מוותרת על השנה הזאת"

זמן צפייה: 04:05

לפני יותר מעשור אימצו מירית ודידי הררי עמותה לנערים ונערות במצוקה, סח"י - סיירת חסד ייחודית. בשנה האחרונה, חלתה מירית בסרטן, והעיסוק בעמותה, הדאגה לנערים ולנערות - נתן משמעות חדשה לחייה וכוחות להתמודד עם המחלה. היא נחשפה לא מעט בשנה האחרונה כשחלתה, עברה טיפולים – ושיתפה את הציבור. "סח"י נותנת לי המון המון כוח לדעת שאני בשנה של קושי - ועדיין מתעסקת בהמון המון משמעות", סיפרה מירית.

את עמותת סח"י היא מכירה שנים, והפכה ליושבת ראש כמעט מההתחלה. מירית מספרת כי "זאת הייתה התאהבות ממבט ראשון ממש. הם ניסו להגיע לדידי. אני קראתי את החומר, התקשרתי ואמרתי – אנחנו בפנים". סימן ההיכר הוא המדורה – אנשי העמותה מדליקים מדורה בשכונת מצוקה וכך יוצרים קשר עם הצעירים - ואז רותמים אותם לפעילות חסד בעצמם.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

היועמ"ש לרה"מ על הבקשה לשימוע בשידור חי: "לא מכבדת את ההליך"

בעקבות הטענות החדשות נגד שרה נתניהו: הפרקליטות פתחה בבדיקה

במהלך אירוע של הליכוד: גלנט פונה לאחר שלא חש בטוב; מצבו יציב

מירית הררי
מירית הררי | צילום: חדשות 13

מירית ודידי אימצו את סח"י וכשמירית חלתה היא לא הייתה בטוחה שתמשיך, אבל חברי העמותה ובני הנוער לא וויתרו לה. "הקשר הזה מאוד שימח אותי. הרגשתי שאני לא מתעסקת רק בעצמי. אני חולה, אבל עדיין מאוד מאוד חשוב לי להתעסק בדבר המשמעותי הזה – זה נתן לי המון כוח", היא משתפת.

זאת הייתה שנה לא פשוטה למירית ודידי, מחלת הסרטן של מירית טרפה את הקלפים. אך מירית עם גישתה האופטימית מציינת כי "לא מסתכלים יותר מדי קדימה, המחר לא מעניין. מעניין עכשיו". והעכשיו של מירית מלא בעשייה. הקשר בין מירית לסחי חזק גם היום. היא עוזרת להם לגייס תרומות והם – עוזרים לה להחלים. "לא הייתי מוותרת על השנה הזאת בשום פנים. לא על הכימותרפיה, לא על ההקרנות, לא על כלום. כי היו כל כך הרבה דברים נפלאים שם. כל החיים שלי חיפשתי משמעות. זה היה לי הדבר הכי חשוב, ואני במשמעות מטורפת בשנה הזאת".