בעקבות הטענות החדשות נגד שרה נתניהו: הפרקליטות פתחה בבדיקה

פרסום ראשון: בפרקליטות יבדקו אם יש מקום לחקירת עדויות של עובדים על התנהלות רעיית רה"מ כלפיהם. זאת לאחר שפורסם אתמול בחדשות 13 כי היועמ"שית של משרד רה"מ דיווחה על הטענות למנדלבליט

זמן צפייה: 01:21

בעקבות העדויות החדשות נגד אשת ראש הממשלה שרה נתניהו שפורסמו בחדשות 13, הערב (חמישי) פורסם כי הפרקליטות החלה לבדוק את הטענות, ובתום הבדיקה יתנו חוות דעת משפטים ליועמ"ש האם לפתוח בחקירה פלילית.

בפרקליטות כבר נמצאים בעיצומה של בדיקת העדויות החדשות יחד עם העדויות הישנות. בחודש מרץ היועמ"שית של משרד ראש הממשלה שלחה מכתב ליועמ"ש מנדלבליט ובו טענות על התנהלותה של נתניהו כלפי עובדים במעון. בימים האחרונים, ברנע שומעת את העדויות ומעבירה ליועמ"ש.

לכתבות נוספות בנושא >>

יועמ"שית משרד רה"מ: "טענות על התעמרות של שרה נתניהו בעובדים"

עדות שלדון אדלסון: "שרה משוגעת לגמרי, כפייתית למראה שלה"

בכיר במעון רה"מ: "לאחר חשיפת העדויות החדשות – מתלוננת סולקה"

בנימין ושרה נתניהו
בנימין ושרה נתניהו | צילום: רויטרס

מוקדם יותר היום, גורם בכיר במעון ראש הממשלה טען כי יום לאחר חשיפת העדויות החדשות נגד אשת ראש הממשלה, בהן נטען שנתניהו התייחסה לעובדים באופן לא ראוי, אחת המתלוננות סולקה מהמעון. לדברי הגורם, אב הבית במעון אפי אזולאי צעק על העובדת ואף איים לפטר אותה. ממשרד רה"מ נמסר כי "העובדת לא פוטרה. אין שום שינוי בסטטוס ההעסקה של העובדת".

כזכור, אתמול פורסם לראשונה בחדשות 13 ששלומית ברנע פרגו, היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, דיווחה ליועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט על עדויות חדשות של עובדים במעון ראש הממשלה שקיבלה לפני כמה שבועות, לפיהן שרה נתניהו התייחסה אליהם באופן לא ראוי.

מהעדויות עולה כי רעיית ראש הממשלה התעמרה בעובדים, גרמה להם לעבוד בשעות לא חוקיות ודיווחה דיווחים כוזבים. היועמ"ש מסר בתגובה שהוא התחיל בטיפול בטענות. כזכור, ברנע פארגו שלחה למנדלבליט מכתב דומה כבר בחודש מארס.