במהלך אירוע של הליכוד: גלנט פונה לאחר שלא חש בטוב; מצבו יציב

שר העלייה והקליטה פונה לבית החולים איכילוב בזמן אירוע הרמת כוסית לכבוד אירוע ראש השנה של מפלגתו בגני התערוכה, לאחר שהקיא וסבל מדופק נמוך. הוא התקבל במחלקה לרפואה דחופה

זמן צפייה: 00:17

שר העלייה והקליטה יואב גלנט פונה הערב (חמישי) לבית החולים איכילוב לאחר שחש ברע, הקיא וסבל מדופק נמוך במהלך אירוע הרמת כוסית של מפלגת הליכוד בגני התערוכה.

למקום הוזעק צוות מד"א שערך לגלנט בדיקות, החל במתן נוזלים ובהמשך העבירו לבית החולים. הוא התקבל במחלקה לרפואה דחופה כדי לעבור בירור ראשוני -מצבו יציב.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

נתניהו: "בצד השני יש הזיות, חושבים שיצליחו לפרק את הליכוד"

היועמ"ש לרה"מ על הבקשה לשימוע בשידור חי: "לא מכבדת את ההליך"

אבו מאזן באו"ם: "אם יהיה סיפוח – כל ההסכמים עם ישראל יבוטלו"

שר השיכון והבינוי, יואב גלנט
שר השיכון והבינוי, יואב גלנט | צילום: החדשות 13

מטעמו של גלנט נמסר: "במהלך כנס הליכוד שהתקיים מוקדם יותר הערב, השר יואב גלנט חש לא בטוב ופונה לבית החולים איכילוב. השר נבדק ע״י צוות בית החולים ומצבו טוב. ראש הממשלה שוחח לפני זמן קצר עם השר גלנט שביקש להודות לכל השואלים לשלומו".

באירוע בגני התערוכה נאם ראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחס לאפשרות של ממשלת אחדות ואמר כי: "בצד השני יש כל מיני דמיונות, הייתי אומר הזיות. בהתלחה הם חשבו שהם יפרקו את השותפות במחנה הלאומי. יש לנו שותפים חזקים, השותפות בינינו לבין שותפינו איתנה מתמיד. עכשיו הם חושבים שהם יצליחו לפרק את הליכוד".

בסיום דבריו, נתניהו פנה לגנץ ואמר: "בני - עכשיו הכדור בידיים שלך. יש לך כל מיני יועצים שאומרים לך כך או אחרת. אבל לפעמים הדבר הנכון הוא הדבר הפשוט. קום, עשה מעשה, גלה מנהיגות, בוא לאחדות".

ראש הממשלה בנימין נתניהו בהרמת כוסית לכבוד השנה החדשה
ראש הממשלה בנימין נתניהו בהרמת כוסית לכבוד השנה החדשה | צילום: חדשות 13

בפתח דבריו אמר נתניהו כי "ציבור הבוחרים החליט שהשנה הזו תהיה שנה של אחדות. זה לא סוד שרצינו ממשלת ימין, למעלה ממיליון אזרחים הצביעו מחל. עם כל ההישגים הללו צריך להגיד את האמת - זה לא מספיק להרכיב ממשלה. מנגד, גם לצד השני אין ממשלה. גם הוא לא קיבל את מה שהוא רצה. ולכן, האפשרות היחידה היא ממשלת אחדות רחבה".

נתניהו גם תקף את גנץ על דרישותיו במשא ומתן בין המפלגות ואמר כי "בצד השני יש כל מיני דימיונות, הייתי אומר כל מיני הזיות. בהתחלה הם חשבו שהם יפרקו את השותפות במחנה הלאומי בינינו לבין השותפים שלנו. יש לנו שותפים חזקים. אחרי שקיבלנו עוד מנדט, מתמטית זה גם לא יכול לקרות. השותפות בינינו לבין שותפינו איתנה מתמיד, אז מה מדמיינים שם בצד השני? עכשיו הם חושבים שהם יצליחו לפרק את הליכוד".