משרד החינוך יקיים תחקיר על מקרה הילדה שנשארה בתחתונים בביה"ס

גלנט הורה לקיים תחקיר על המקרה שבו ילדה שהגיעה בשמלה למוסד החינוכי בפ"ת נדרשה לשים חולצת בית ספר ולהישאר ללא מכנסיים. מסקנות התחקיר יוצגו בפני מנכ"ל המשרד למניעת מקרים דומים בעתיד

זמן צפייה: 03:47

בעקבות המקרה שבו ילדה התבקשה להישאר בתחתונים בבית ספר יסודי בפתח תקווה, שר החינוך יואב גלנט הורה היום (רביעי) על קיום תחקיר. בהודעה מטעם משרד החינוך נכתב כי "הקפדה על נורמות ערכיות ועל בטחונם של התלמידים יהיו נר לרגלי מערכת החינוך. הצגת מסקנות התחקיר יוצגו בפני מנכ"ל המשרד לשם מניעת מקרים דומים בעתיד".

המקרה הפך לוויראלי אתמול, לאחר שחברה של אם הילדה פרסמה ברשתות החברתיות את הסיפור המלא. לדבריה, האם שלחה את בתה בשמלה בגלל גל החום הקיצוני שפקד את ישראל בשבוע האחרון. "המורה לא אהבה את השמלה, בגלל שהיא הייתה ללא שרוולים", כתבה החברה בפוסט בפייסבוק. "כל הכיתה צחקה על הילדה - אתם יכולים לדמיין כיצד זה עבור ילד לעמוד מול כל כיתתו בחולצה ותחתונים?".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הותיר אישה ותינוק: אבישלום הלך לעולמו אחרי שהחלים מקורונה

הממשלה אישרה שורת הקלות: בתי הכנסת וחופי הים נפתחו

איך הפך הקשר הצמוד בין אייל גולן למנהלו – לקרב ענקים מתוקשר?

Унижение ребёнка учителем в начальной школе, как это возможно?
Не могу молчать!
18 мая мама отправила дочку в школу в...

Posted by Anna Mukhanova on Tuesday, May 19, 2020

החברה אף הוסיפה כי המשפחה הגישה תלונה במשטרה ואף פנו לעורך דין, אך טענה כי "זה לא מספיק. אם נשמור על שקט מה עוד יעוללו המורים לילדים שלנו?". בתמונות שצורפו לפוסט ניתן לראות את השמלה שלבשה הילדה לבית הספר וכיצד האמא פגשה את בתה כשבאה לאסוף אותה מבית הספר.

בתגובה לתקרית כתב השר גלנט בחשבון הטוויטר שלו כי "האירוע שבו נדרשה תלמידה להסיר את שמלתה הינו חמור ומקומם. הוריתי הבוקר על קיום בדיקה ותחקיר והצגת מסקנותיו בפני מנכ"ל המשרד לשם מניעת מקרים דומים בעתיד".