מסעדה וסרט - אאוט, שיחת וידיאו - אין: דייט ראשון בימי קורונה

בהסגר הכפוי מוצאים רבים פתרונות יצירתיים כדי להכיר: הם מזמינים לבן או בת הזוג ארוחה במשלוח, ולאחר מכן סועדים את לבם אחת עם השני - מול מסך המחשב. "זה הזמן הכי טוב למצוא זוגיות"

זמן צפייה: 03:46

בימי הקורונה וההסגר הביתי שנכפה על כולנו, אי אפשר לצאת מהבית כדי לפגוש חבר ותיק, לא כל שכן כדי לפגוש אדם זר לדייט ראשון, אפילו אם הוא או היא יכולים להיות האהבה הכי גדולה של חיינו.

לצאת למסעדה או בית קפה - אי אפשר, אך להיפגש לדייט וירטואלי בשיחת וידיאו - אפשר ואף רצוי. נועה צפריר, שיצאה לפגישה דיגיטלית עם איתי שטיינברג מול מסך המחשב, סיפרה כי "זה מאוד מוזר. אני לא רגילה לפורמט הזה בשום צורה, ובכל מקרה - אני זו שתמיד משלמת בדייט".

לכתבות נוספות בחדשות 13>>

גם זה בגלל הקורונה: תעשיית זיוף האלכוג'ל פורחת עקב ביקוש שיא

מאושפזים במרפסות ומקלחת ל-12 איש: תיעוד ממערכת בריאות בקריסה

מחשש להתנפלות הציבור: בוטלו בדיקות הקורונה ברשתות השיווק

נועה צפריר ואיתי שטיינברג בדייט בצל משבר הקורונה
נועה צפריר ואיתי שטיינברג בדייט בצל משבר הקורונה | צילום: חדשות 13

בני הזוג אורטל פקמן ויניב שאבו אומנם הכירו בחיים שקדמו לפרוץ הקורונה בישראל, אך גם היום פגישותיהם נערכות באופן וירטואלי באמצעות אפליקציית "זום". השניים כבר בשלב מתקדם יותר של הזוגיות האינטרנטית. פקמן סיפרה כי "היינו מבלים בעיקר, עד שהגיעה קורונה ותפסה אותנו. מאז - אנחנו על וידיאו וטלפונים".

גלי ויניב קלדרון, בעלי מיזם השידוכים "מאץ' אנד מייקר", סיפרו כי "אנו מלווים את הזוג, נותנים לו כל מיני טיפים, ואנחנו מבקשים מבני הזוג להזמין אחד לשני ארוחה במשלוח ואז הם יושבים יחד ומעבירים ערב משותף עם ארוחה וכוס יין".

השניין העידו כי קיימת עלייה בביקוש להיכרויות - ובהתאם לחוקי השוק, גם בהיצע. "הבדידות מורגשת הרבה יותר אצל כולם. אנשים פשוט לבד בבית יושבים וזה כנראה הזמן הכי טוב בשבילם למצוא זוגיות", סיכמו.