השחקנית שירה האס מועמדת לגלובוס הזהב על תפקידה ב"המורדת"

לאחר המועמדות לפרס אמי, השחקנית הישראלית נבחרה לרשימה הסופית לזכייה בפרס היוקרתי בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר במיני סדרה. עוד ברשימה: ניקול קידמן, קייט בלאנשט וכוכבת "גמביט המלכה"

זמן צפייה: 02:26

השחקנית הישראלית שירה האס מועמדת לפרס גלובוס הזהב היוקרתי בקטגוריית השחקנית הטובה ביותר במיני סדרה, על תפקידה בסדרה "המורדת" – כך הודיע היום איגוד העיתונאים הזרים בהוליווד, שהפרס ניתן מטעמו.

מדובר בהישג גדול עבור האס, שכבר הייתה מועמדת לפרס אמי. "המורדת", מיני סדרה על אישה חרדית שנמלטת מחייה בברוקלין אל חיים חדשים בגרמניה, מועמדת גם למיני סדרה הטובה ביותר. "אני רוצה להגיד תודה רבה לכל התומכים והאוהבים. אני עדיין מעכלת. אני שמחה ומתרגשת. שוב תודה".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

טיל נ"מ נורה בדרום לבנון על מטוס לא מאויש של צה"ל – שלא נפגע

בחירות 2021: החלה הגשת הרשימות לוועדת הבחירות המרכזית

משרד הבריאות לקופה"ח: היערכו לפתיחת החיסונים לכל הגילים ממחר

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-culture-entertainment-part-2123446' autoplay='0' credit='' desc='שירה האס' poster='https://media.reshet.tv/image/upload/q_auto,f_auto/v1612363750/Capture-8_rkzkph.jpg' kid='1_ke2n6zvf' kid='1_ke2n6zvf' duration='20'']

ברשימת המועמדות לזכייה לצד האס, נמצאות בין היתר השחקניות ניקול קידמן וקייט בלאנשט, וכן אניה טיילור ג'וי, כוכבת הלהיט "גמביט המלכה", שכבשה את נטפליקס. "הכתר" מובילה את גלובוס הזהב עם שש מועמדויות.

שר התרבות והספורט, חילי טרופר, בירך את השחקנית על ההישג וכתב: "שירה האס שוב עושה זאת בגדול ומוכיחה את כישרונה הענק במועמדותה לגלובוס הזהב. שירה, גאים ומאמינים בך. בהצלחה".