בחירות 2021: החלה הגשת הרשימות לוועדת הבחירות המרכזית

לפני זמן קצר החל תהליך רישום המפלגות, שיסתיים מחר בשעה 22:00. תחילה הגישה יש עתיד את רשימתה, ואחריה - ימינה, כחול לבן וישראל ביתנו. יו"ר מפלגת "ותיקי ישראל" דני יתום הודיע על פרישה

ועדת הבחירות המרכזית
ועדת הבחירות המרכזית | צילום: ערוץ הכנסת

בחירות 2021: הגשת הרשימות לוועדת הבחירות המרכזית החלה היום (רביעי), ותסתיים מחר בשעה 22:00. מפלגת יש עתיד הייתה הראשונה להגיש את רשימתה לכנסת ה-24, ואחריה - ימינה, כחול לבן וישראל ביתנו.

ישיר מוועדת הבחירות המרכזית:

ברשימת יש עתיד הוצבה במקום השני אחרי היו"ר יאיר לפיד אורנה ברביבאי, ואחריה - מאיר כהן.עוד נכללים לפי הסדר בעשירייה הראשונה - קארין אלהרר, מירב כהן, יואל רזבוזוב, אלעזר שטרן, מיקי לוי, מירב בן ארי ורם בן ברק. כמו כן, בעשירייה השנייה נמצאים בהתאמה יואב סגלוביץ, בועז טופורובסקי, עידן רול, יוראי להב הרצנו, ולדימיר בליאק, רון כץ, נירה שפק, טניה מזרסקי,יסמין סאקס פרידמן וענבר בזק.

כתבות נוספות בחדשות 13 >> 

משרד הבריאות לקופה"ח: היערכו לפתיחת החיסונים לכל הגילים ממחר

השר איציק שמולי פורש: "החלטתי לקחת פסק זמן מהפוליטיקה"

לפני החלטת הממשלה: רשת ביג הודיעה שתפתח את המרכזים ביום א'

גם מפלגת ימינה פרסמה את רשימתה לבחירות. במקום השלישי, אחרי נפתלי בנט ואיילת שקד, ניצב אלון דוידי. אחריו מתן כהנא, עמיחי שיקלי, ניר אורבך, אביר קארה, עידית סילמן, שירלי פינטו ושי מימון. האות של המפלגה בקלפי תהיה "י'".

רשימת כחול לבן לכנסת תהיה, לפי סדר, היו"ר ושר הביטחון בני גנץ, פנינה תמנו-שטה, חילי טרופר, מיכאל ביטון, אורית פרקש הכהן, אלון שוסטר ואיתן גינזבורג. המפלגה ביקשה את האותיות "כן" בקלפי.

בתוך כך, יו"ר מפלגת "ותיקי ישראל" דני יתום הודיע על פרישה, וקרא לכל מחנה גוש השמאל לחבור תחת יאיר לפיד. "לא יצאתי למסע הזה על מנת לסדר לעצמי ג'וב, אלא כדי לסייע לאזרחים הוותיקים שזקוקים לכח משמעותי בבית המחוקקים. מתוך אחריות ותחושת שליחות אני מודיע היום שמפלגת ותיקי ישראל לא תרוץ בבחירות הקרובות".

במקביל, גורמים המעורים בפרטי המו"מ בין מרב מיכאלי לעפר שלח בנוגע לאפשרות של ריצה משותפת, מסרו: "לא הונחה שום הצעה על השולחן, מיכאלי צריכה להחליט אם היא מעוניינת בכלל בחיבור".