אב הילדים מהסרטון של רוי בוי: "כמו לדקור עם סכין ולהתנצל"

לאטף, ששני ילדיו צולמו בסרטון הגזעני של כוכב הילדים בו שאל "מי רוצה להאכיל בדואים?", מתכוון לתבוע - ולא סולח: "זה קשה בשבילי, כל האנשים צוחקים על הילדים שלי. אני כועס מאוד"

זמן צפייה: 02:20

"אני לא סולח לרוי בוי - אני כועס עליו מאוד", כך אמר הבוקר (שני) בריאיון לחדשות 13 לאטף, אביהם של הילדים שצולמו בסרטון של כוכב הילדים רועי עוז. "זה כמו לדקור מישהו עם סכין ואחרי זה להגיד לו 'אני מצטער'. זה קשה בשבילי. כל האנשים צוחקים על הילדים שלי".

לאטף סיפר כי "כבר יומיים שהבן שלי לא הולך לסבא שלו ולדודים שלו. הוא מתבייש". בסרטון, כזכור, שצולם לפני חמש שנים, נשמע רוי בוי שואל את ילדיו במהלך טיול משפחתי בפזורה הבדואית שבנגב "מי רוצה להאכיל בדואי?", ואז מעביר להם עוגייה כאילו היו חיות בכלוב. "הבן שלי אומר לי 'הייתי קטן - למה הוא עשה לי ככה?'", הוסיף לאטף, שאף הודיע כי בכוונתו לתבוע את רוי בוי על הנזק שנגרם למשפחתו.

לכתבות נוספות בנושא >> 

עקב פרסום הסרטון בחדשות 13: הוקפא צילום הסדרה של "רוי בוי"

"מי רוצה להאכיל בדואי?": הסרטון המזעזע שרץ ברשתות החברתיות

רוי בוי מתנצל: "מאז שאני ילד קטן שאבתי השראה מהבדואים"

רוי בוי מתנצל
רוי בוי מתנצל

אמש, בתום שעות של סערה סביב הסרטון שפורסם בחדשות 13, עוז התייחס בשנית לאירוע ופרסם התנצלות. "אין לי מילים להביע את הצער", אמר כוכב הילדים, "אין לי מילים להביע את הכאב שגרמתי לאנשים, שגרמתי לציבור הבדואי היקר. אין לי מילים בכלל לחשוב על הנזק שעשיתי".

"אני מתנצל מעומק לבי על הסרטון המטופש, המיותר והנורא הזה. הכעס הגדול מוצדק לחלוטין. טעיתי טעות ענקית, טעיתי טעות מרה בפני אנשים שאני כל כך אוהב מעריך, ומעריץ". עוז הביע את הערכתו לציבור הבדואי וסיפר כי "מאז שאני ילד קטן שאבתי השראה מהבדואים. כל הדמות של 'רוי בוי' היא מאחיי הבדואים. גדלתי איתם, הם לימדו אותי לרכב, למצוא עקבות של בעלי חיים, למצוא צמחי מרפא, כל הידע שיש לי הוא רק מהם".

"אני רוצה להגיד שזה לא משקף אותי, למרות שזה נראה ככה", המשיך. "זה ממש לא משקף אותי ואת מי שאני. מי שמכיר אותי יודע כמה אני מתייסר וסובל על הטיפשות הטהורה הזו. טמטום טהור ולא מצחיק שעשיתי במו ידי. אני רוצה שוב לבקש סליחה מכל אחד ואחת מאחיי הבדואים היקרים והאהובים".