עקב פרסום הסרטון בחדשות 13: הוקפא צילום הסדרה של "רוי בוי"

ערוץ ג'וניור, שבו משודרת תוכנית כוכב הילדים שתועד בסרטון המשפיל בדואים, הודיע על השהיית הצילומים של עונה נוספת בסדרה. "סולדים מתוכן הדברים שנאמרו" • ראש המועצה הגיש נגד עוז תלונה

זמן צפייה: 03:08

בעקבות הסרטון שפורסם בחדשות 13, שבו נראה כוכב הילדים רועי עוז, "רוי בוי", נוהג באופן משפיל כלפי ילדים בדואים, הוחלט היום (ראשון) להקפיא את צילומי העונה החדשה של התוכנית שבה הוא מככב בערוץ ג'וניור.

דוברת הערוץ רונית ארבל מסרה: "ערוץ ג'וניור מצר מאד על הדברים שנאמרו על ידי 'רוי בוי' וסולד מתוכן הדברים. התנהלות מסוג זה אינה מקובלת בשום צורה ואופן על הערוץ שחרט על דגלו את ערך הכבוד ההדדי , הסובלנות והשוויון לכל אדם באשר הוא, ללא הבדל דת, גזע ומין. עם זאת נדגיש כי רוי בוי הביע את צערו העמוק והכנה וביקש סליחה על אופן התנהלותו. יצוין כי בימים הקרובים תתקיים פגישה בין מנהלי הערוץ לרוי בוי באשר לעתיד שיתוף הפעולה".

עוד בחדשות 13:

"מי רוצה להאכיל בדואי?": הסרטון המזעזע שרץ ברשתות החברתיות

1,148 נדבקים אובחנו אתמול; שיעור הבדיקות החיובית עלה ל-6.4%

מחאת העו"סיות ממשיכה גם השבוע: "נערכות להשבתה ממושכת"

כוכב הילדים רוי בוי
כוכב הילדים רוי בוי | צילום: חדשות 13

בד בבד, סלאמה אל-אטרש, ראש מועצת אל-קסום שבה אירע המקרה, הגיש היום תלונה במשטרת באר שבע נגד כוכב הילדים, בגין החזקת פרסום גזעני.

אתמול, כאמור, פורסם בחדשות 13 סרטון שעלה לרשתות החברתיות ובו נשמע כוכב הילדים, שטייל עם ילדיו בפזורה הבדואית בנגב, שואל אותם "מי רוצה להאכיל בדואי?", ומעביר להם עוגיה, כדי שייתנו אותה לילדים הבדואים שעומדים מחוץ לרכב - כאילו שמדובר בחיות בכלוב. בשלב מסוים האבא, דובר השפה הערבית, מדבר עם הילדים בערבית ואומר להם לאכול את העוגיה. לאחר הפרסום הודה "רוי בוי" שמדובר בסרטון שהוא צילם לפני מספר שנים.

"בשעות האחרונות מתרוצץ ברשת סרטון מטיול משפחתי פרטי מלפני חמש שנים. אני רוצה להביע את צערי העמוק על הדברים הנאמרים בו , הם אינם ראויים להיאמר", כתב הכוכב בפייסבוק. "זו לא דרכי לחנך כך את ילדי וזו לא הדרך לחנך אף ילד אחר. דרכי היא דרך של אהבת אדם ובדרך זו אמשיך ללכת. מצטער מעומק הלב ומבקש סליחה מכל מי שנפגע". במקביל הודיעה המשטרה כי הסרטון יועבר לבחינה בחטיבת החקירות.