רולידר מגיב להאשמות: "כואב לי, אני לא בן אדם סדיסט" • בלעדי

בעקבות תחקיר כאן 11, איש החינוך התמודד עם העדויות הקשות לפיהם השתמש בשיטות טיפול שנויות במחלוקת במהלך עבודתו עם פגועי ראש בקנדה. "מצר על כל אחד שמרגיש שפגעתי בו"

זמן צפייה: 03:25

פרופסור עמוס רולידר הגיב הבוקר (חמישי) לראשונה בראיון בלעדי ל"העולם הבוקר" לתחקיר של אסף ליברמן שפורסם בכאן 11 מוקדם יותר השבוע, במסגרתו נחשפו עדויות וסרטונים מלפני 30 שנים, המתעדים של שיטות הטיפול שלו בפגועי ראש בקנדה. כזכור, בתחקיר נראה רולידר צועק על מטופלים פגועי ראש בעוד עוזריו מחזיקים אותם בכוח.

"אני לא סדיסט", טען איש החינוך, והוסיף: "מדובר בפגועי ראש, רבים מהם צעירים, ודרך הטיפול הייתה מבוססת על מחקרים ומערבת גם פרוצדורות של ענישה - כאלטרנטיבה לסימום. זה קשה לצפייה גם לי אך אז זה היה הטיפול העדכני ביותר וזהו רק חלק מהטיפול".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

אושר מתווה הפשרה לפינוי אביתר: המתיישבים יעזבו עד יום שישי

ארה"ב: ביהמ"ש דחה את תביעתה של בריטני ספירס נגד אביה

לאחר ארבע שנים: ראש המל"ל הודיע על פרישתו מהתפקיד

[brightcove_iframe video_id='news-haolam-haboker-season-01-clips-753-part-01' autoplay='0' credit='' desc='הריאיון המלא של רולידר ב"העולם הבוקר"' poster='' kid='1_kyjcli24' duration='984'']

על אנשי המקצוע שדיברו בתחקיר, אמר רולידר כי "במילים פשוטות, אלה לא אנשים שבקיאים בחומר". בהמשך אמר כי שיטות הטיפול השתנו רבות לאורך השנים וכי "יש אנשים שעליי להתנצל בפניהם, אני מצר על כל אחד שמרגיש שפגעתי בו באיזושהי צורה".