טרנטינו בירושלים: הבמאי השיק בבירה סרט תיעודי על יצירותיו

הקולנוען ההוליוודי הגיע לסינמטק עם בת זוגו דניאלה פיק להקרנת הבכורה של הסרט, שבו מופיעים שחקנים שעבדו איתו על פרויקטים בעבר - ומספרים על פרפקציוניסט שמצלם את אותן הסצינות שוב ושוב

זמן צפייה: 02:07

הבמאי ההוליוודי קוונטין טרנטינו ואשתו דניאלה פיק התארחו היום (שבת) בסינמטק ירושלים בהקרנה מיוחדת של "טרנטינו: שמונת הראשונים", סרטה התיעודי הטרי של טארה ווד הסוקר את הקריירה של הקולנוען.

בעזרת קטעי ארכיון וראיונות, עם שותפיו ושותפותיו של הבמאי לאורך השנים, הסרט מציג את שיטת העבודה של טרנטינו. בין המרואיינים נמצאים שחקנים הוליוודיים כמו סמואל ל. ג'קסון, ג'ניפר ג'ייסון לי, טים רות', כריסטופר וולץ, ג'יימי פוקס וגם רוברט פורסטר, שהספיק להצטלם לסרט מעט לפני מותו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בעקבות מיצגים אנטישמיים: פסטיבל בלגי הוסר מרשימת אונסק"ו

מקינג קונג ועד סופרמן: 400 פריטים משוברי קופות יוצעו למכירה

דיאטה ואימונים למיתרי הקול: כך מתכוננים הכוכבים למופעי חנוכה

דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו
דניאלה פיק וקוונטין טרנטינו | צילום: ניר פקין

ספק אם אפילו במאי יצירתי ומוערך כמו טרנטינו היה מעלה על דעתו שדווקא בלוקיישן הזה, סינמטק ירושלים, הוא ישיק את הסרט התיעודי על יצירתו, בעודו מתגורר בישראל. בחודשים האחרונים היה קשה להימלט מתמונות פפראצי שלו בתור לקולנוע או באתרי בילוי מקומיים - מחזה שעין מקומית לא מורגלת בו כשמדובר בקולנוען-סלבריטאי בסדר גודל הוליוודי שכזה.

בסרט החדש, מחווה ליצירות הגדולות שפירסמו אותו ביניהן "כלבי אשמורת", "ספרות זולה" ו"להרוג את ביל", מספרים השחקנים והיוצרים שעבדו איתו על שיטות העבודה של טרנטינו, זוכה האוסקר, שידוע כפרפקציוניסט שמצלם את הסצינות בסרטיו שוב ושוב. לפי פרסומים שונים, אחרי שיצא התשיעי בסרטיו של טרנטינו, "היו זמנים בהוליווד", הודיע הבמאי שהוא יצלם עוד סרט אחד בלבד.