מקינג קונג ועד סופרמן: 400 פריטים משוברי קופות יוצעו למכירה

במכירה פומבית שתתקיים בשבוע הבא בלוס אנג'לס יימכרו אביזרים נדירים מתוך קלאסיקות הוליוודיות, כמו הג'קט של קפטן קירק מהסרט "מסע בין כוכבים" ודגמים מקוריים של דינוזאורים מ"פארק היורה"

כרזה מקורית של הסרט קינג קונג
כרזה מקורית של הסרט קינג קונג | צילום: LiveAuctioneers

בשבוע הבא תתקיים בלוס אנג'לס מכירה פומבית של כ-400 פריטים נדירים שבהם נעשה שימוש בצילום ובהפקה שוברי קופות הוליוודיים קלאסיים, חלקם מלפני קרוב למאה שנים. מהטרילוגיה "שר הטבעות" ועד סרטי סופרמן הראשונים עם השחקן כריסטופר ריב.

באירוע יוצעו למכירה האביזרים המקוריים מהסרטים כמו הגלימה של סופרמן, החליפה של ספיידרמן ודמויות דינוזאורים מהסרט פארק היורה. ג'ייסון דיבורד, הדובר של בית המכירה "ג'וליאן" שבו יימכרו האביזרים, אמר כי מדובר בחפצים "נדירים מאוד שיכולים להסתכם בכמה מאות אלפי דולרים בסך הכול".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

הנשיא שהבטיח תקווה לעמו ולמערב – וגרם למתח שיא • מסכמים עשור

בין פעילות מבצעית לקפה עם חברים: כך נראה חודש מילואים בשטחים

גם אם יובס בפריימריז: סער יכול לחרוץ את גורל נתניהו • פרשנות

Bysnz
דגם של דינוזאור מהסרט פארק היורה | צילום: LiveAuctioneers

המכירה תכלול את "הקולקציה החשובה ביותר" של מזכרות "מסע בין כוכבים" שנמכרו אי פעם, כך על פי המארגנים, כולל ג'קט שלבש קפטן קירק של ויליאם שטנר בסרט "מסע בין כוכבים: זעמו של חאן", המוערך בכ-100,000-80,000 דולרים.

חליפת הפינגווין שלבש השחקן דני דה-ויטו בסרט "באטמן חוזר" תוצע למכירה במחיר 30-20 אלף שקלים. ארבעה כרטיסים לסרט המיתולוגי של צ'ארלי צ'פלין "זמנים מודרניים" מוערכים ב-4,000-2,000 דולרים. דגמים מקוריים של דינוזאורים מהסרט פארק היורה מוערכים בכ-30-15 אלף שקלים.

דמות ה''טרמינייטור'' בגודל אנושי מהסרט שליחות קטלנית
דמות ה''טרמינייטור'' בגודל אנושי מהסרט שליחות קטלנית | צילום: LiveAuctioneers

מי שירצה לאבזר את ביתו בדמותו בגודל אנושי של ה-Terminator מהסרט שליחות קטלנית עם ארנולד שוורצנגר, ייאלץ להיפרד מ-80,000-50,000 דולרים, ומי שמשתוקק לתלות על הקיר את פוסטר הסרט "קינג קונג" משנת 1933 ישלם תמורתו בין 30 ל-40 אלף דולרים. כמו כן, יימכרו פריטים נוספים מקלאסיקות כגון "חלף עם הרוח", "פורסט גאמפ" ועוד.