מוקדמות אליפות אירופה בכדורגל: ישראל הובסה 4-0 בפולין

החניכים של הרצוג החזיקו מעמד מחצית אחת וירדו להפסקה בפיגור מינימלי, אך התפרקו בשנייה ונכנעו לקבוצה החזקה בבית. פיונטק (35), לבנדובסקי (56), גרוסיצקי (59) וקדזיור (85) כבשו לפולין

זמן צפייה: 00:27

חזרו לקרקע: נבחרת ישראל בכדורגל הובסה אמש (שני) 4-0 בפולין במחזור הרביעי של מוקדמות ליגת אליפות אירופה בכדורגל, וספגה את הפסד הבכורה שלה במפעל. בעקבות התוצאה, לבנדובסקי וחבריו התבססו במקום הראשון בבית עם 12 נקודות, וישראל נותרה במקום השני, עם שבע נקודות.

לאחר שדילגה בקלילות מעל לטביה בזכות הצגה של זהבי ופנטזה על ראשות הבית, ישראל מסתכלת למטה וחוששת מאוסטריה, שהביסה את צפון מקדוניה 1-4, ומסלובניה, שמחצה את לטביה 0-5 - לאחר שהשתיים צמצמו את הפער מהכחולים לבנים.

לכתבות נוספות בחדשות 13:

בשל סכסוך על אדמות: כ-100 בני אדם נהרגו בפיגוע ירי במאלי

לאחר מעצר עיתונאי: עיתונים ברוסיה בהפגנת סולידריות נדירה

אישה נהרגה בקריסת מנוף על בניין בדאלאס • תיעוד

ערן זהבי בהפסד ישראל לפולין
ערן זהבי בהפסד ישראל לפולין | צילום: רויטרס

מהלך המשחק: נבחרת ישראל פתחה מעט טוב יותר את המשחק, והצליחה להחזיק בכדרו בדקות הפתיחה ואף לאיים מפעם לפעם על השער של פביאנסקי. פולין נכנסה לעניינים והחלה לתקוף, עד שבדקה ה-35 פיונטק קיבל את הכדור בצד ימין של הרחבה ובעט מזווית לא קלה לרשת - 0-1 לפולין, תוצאה שנשמרה עד להפסקה.

עם במחצית הראשונה החניכים של הרצוג עוד החזיקו מעמד, הרי שפנדל שנשרק לחובתם לאחר נגיעת יד של שרן ייני ברחבה טרף את הקלפים. רוברט לבנדובסקי, הכוכב הגדול של הפולנים, קבע 0-2 מהנקודה הלבנה ונתן את האות להתפרקות הכחולים-לבנים. כעבור שלוש דקות קמיל גרוסיצקי ניצל טעות בהגנה הישראלית כדי לקבוע 0-4, וחמש דקות לסיום קדזיור קיבל ממילק כדור מול הרוש ונעץ את המסמר האחרון בארון הנבחרת הישראלית.

רוברט לבנדובסקי, כוכב נבחרת פולין
רוברט לבנדובסקי, כוכב נבחרת פולין | צילום: רויטרס