בבריכה, על הגג - ולמרות ההגבלות: כך חוגגים הסלבס בזמן ההסגר

מאייל גולן ועד אירית רחמים - בשבועות האחרונים לא מעט ידוענים בישראל נכחו במסיבות רבות משתתפים - על אף ההנחיות האוסרות להתכנס. הם מצידם, בוחרים להתגונן: "לא הפקה ולא עשרות אנשים"

זמן צפייה: 02:38

מגפת הקורונה: "מצפצפים על ההנחיות" זו כנראה הדרך הטובה ביותר לתאר רבים מידועני ישראל - מאייל גולן ועד אירית רחמים, שלא ממש חוששים מהקורונה, ולמרות כל ההגבלות הם מתקהלים בקבוצות גדולות וחוגגים יחד עם חבריהם. בימים האחרונים, רגע אחרי שחלקם העלו תיעוד מהחגיגות ברשתות החברתיות, החל גל של ביקורת על כך שבעוד אזרחי ישראל משתדלים שלא לפגוש את סבא וסבתא - יש מי שדווקא ממשיך במסיבות.

"עשיתי יום הולדת בבית שלי, בחצר, ומשום מה לקחו את זה לקונוטציה הכי שלילית", התגוננה רחמים, יו"ר בית ספר להפקת אירועים, שחטפה אש מהטוקבקיסטים לאחר שנראתה חוגגת במסיבת בריכה בביתה. "קודם כול, אני מביעה התנצלות. לא עשיתי הפקה ולא עשרות אנשים - ערכתי יום הולדת שמנה שמונה אורחים ואת המשפחה הגרעינית שלי, שני ילדים ובן זוגי", הבהירה. רחמים, שנחשבת כוהנת הפקות האירועים בישראל, מצאה את עצמה בלב הפקה של אירוע קטן בהרבה מכפי שהיא רגילה לו, אבל עדיין לא על פי הנחיות משרד הבריאות.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

חיים בצל הקורונה: כיצד תיראה השגרה שלנו בשבועות הקרובים?

בעקבות משבר הקורונה: ירידה של כ-15% בשכר הדירה בתל אביב

אחרי הביקורת על "רקדני נועה קירל": יבוטל תפקיד הרקדן הצבאי

שירן סנדל ואירית רחמים חוגגות בקורונה
שירן סנדל ואירית רחמים חוגגות בקורונה | צילום: מתוך אינסטגרם

יום ההולדת שנערך בביתה של אירית היה בכלל של השחקנית שירן סנדל, שסיפרה: "מדדנו חום בכניסה. אפשר לראות בתמונות ובסטורי שלא היו אנשים. היינו בדיוק 10 אנשים ועוד המארחים, שאלו אירית ועמוס. אנשים מהמשפחה שלי היו שם. בהחלט שמרו מרחק כי אני בקבוצת סיכון. אני אסמתית".

אבל אירית ושירן לא לבד. בשבוע שעבר, לרגל חגיגות העצמאות, נערך אירוע בהשתתפות אייל גולן וחברים מעולם הבידור. במקום אחר, קצת לפני שהחלו ההגבלות המשמעותיות, איש חיי לילה בתל אביב ארגן מסיבה רבת משתתפים, ועוד קודם לכן, כשהישראלים והישראליות הסתפקו באוכל ביתי או במשלוחים בלבד, במסעדת "קנטינה" התארחו סועדים בניגוד להנחיות.

על המסיבות של הסלבריטאים כולנו קראנו ושמענו, אבל אנחנו יודעים שיש עוד רבים, אולי פחות ידועים, שמצטופפים וחוגגים למרות שממש לא מומלץ ואף אסור בימי קורונה.