אחרי הביקורת על "רקדני נועה קירל": יבוטל תפקיד הרקדן הצבאי

בשבוע שעבר הופיעה הזמרת בפני חיילים כשלצידה שני רקדנים - שזהו תפקידם במסגרת שירותם הצבאי. בשל הזעם ברשתות החברתיות, ראש אכ"א ביטל את התפקיד • פרסום ראשון

זמן צפייה: 00:36

פרסום ראשון: ראש אכ"א, אלוף מוטי אלמוז, הורה היום (ראשון) לבטל את תפקיד הרקדנים הצבאיים, זאת בעקבות הזעם והביקורת שעלו בשבוע שעבר, עת פורסם קטע מהופעתה של הזמרת נועה קירל בבסיס צה"ל, כשלצידה שני רקדנים צבאיים.

החיילים המשרתים כרקדנים צבאיים הינם אמנים מצטיינים, והתפקיד הבא שלהם ייקבע לפי כישוריהם. מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "בהנחיית ראש אכ"א, הוחלט לבטל את מקצוע הרקדנים הצבאיים".

מטעמה של נועה מסר בתגובה: "נועה קירל הינה חיילת בצה"ל ופועלת על פי ההנחיות והפקודות הנדרשות ממנה במסגרת תפקידה".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בעקבות משבר הקורונה: ירידה של כ-15% בשכר הדירה בתל אביב

מילד מופרע ללב הקונצנזוס הישראלי: מרוץ ההישרדות של גיא זוארץ

ירדן פנתה למדינות בעולם: לחצו על ישראל לא לבצע סיפוח בגדה

נועה קירל ושני רקדנים צבאיים
נועה קירל ושני רקדנים צבאיים | צילום: צחי דבוש, גל''צ

"טמטום שאין כדוגמתו", כתבה אחת בתגובה לקטע מההופעה שעלה לרשת, ושאלה: "למה צריך רקדנים בצבא?". "כן, גייסו רקדנים צבאיים בשביל שיופיעו לצד נועה קירל. אמיתי", כתב אחר.

בין שלל התגובות הקשות, היה ניתן למצוא גם את הדברים הבאים: "מופרך בכל מובן אפשרי", "עוד בזבוז משווע של צה"ל", "עוד תפקידים מיותרים בצה"ל - רקדנים צבאיים", "בושה" ו"בזבוז כספי מיסים".

נועה קירל מתגייסת
נועה קירל מתגייסת | צילום: חדשות 13

כזכור, בחודש פברואר התגייסה קירל לצה"ל. אינספור צוותי תקשורת הגיעו לבקו"ם עם הצעירה, שעוברת את שירותה במסלול "טאלנט" בלהקה הצבאית של חיל החינוך. "זה מרגש מאוד זו תקופה חדשה בחיים", אמרה אז קירל, "אני מסמנת וי על זה שאני באמת בוגרת ויוצאת למשהו חדש".

"זה לא גיוס קלאסי, אבל ידעתי את זה מראש. חשוב לשמש דוגמא לנערים ונערות, אז אם זה מה שצריך אז אני זורמת עם זה. אני חושבת שזה התפקיד הכי משמעותי שיכולתי להתקבל אליו ולעזור - אני אשמח חיילים עם השירים שלי".