ליאור שליין לא מתיימר לשנות את מציאות: "נשאר מחוץ לפוליטיקה"

בריאיון לחדשות 13, סיפר הסאטיריקן על העונה החדשה של תוכניתו "גב האומה", תקף את ליברמן: "שקרן שלא עובד עליי", והתייחס למשתתפי התוכנית: "מביעים דעתנו בכל נושא - בלי להתחפש"

זמן צפייה: 11:25

תוכנית הסאטירה "גב האומה" בהנחייתו של ליאור שליין חוזרת לשידור לכבוד הבחירות, שיתקיימו בעוד כשלושה שבועות. "אף פעם לא יוצאת מהתוכנית יומרה לשנות את המציאות. אם זה היה המניע, התוכנית הייתה נראית אחרת. היא הייתה הרבה פחות טובה, ואני הייתי כבר במקום אחר", אמר שליין. עוד הוסיף כי "צריך לקרות דבר יוצא דופן כדי שאחצה את הקווים אל הפוליטיקה. יש לי שכנה שעובדת בזה, אז אני יודע מה קורה שם".

בהתייחס לשאלה אודות הזמנת פוליטיקאים לתוכנית, אמר: "לא כולם יבואו וגם לא מכול קצוות הקשת הפוליטית. יש תוכניות קלות יותר להתראיין בהם, כמו 'הליכוד טי-וי'. ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לשם פעמים רבות במערכת הבחירות האחרונה. לא רק הוא, אלא גם יאיר לפיד ובני גנץ. הם מסרבים להגיע לתוכנית ולענות על שאלות, סליחה שאני אומר, ברצינות".

שליין אף התייחס למי שעורר סערה בעת ניסיון הליכוד להרכבת ממשלה בכנסת ה-21, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן: "הוא נחשב לאביר התל אביבים החדש, האיש שיילחם בחרדים ויעשה ממשלות אחדות. הוא פשוט שקרן שאף מילה שהוא אמר ב-23 שנים האחרונות הוא לא התכוון להוציא אותה לפועל, גם בזמן שהוא אמר אותה. עליי הוא לא עובד – ליברמן הוא אינו חלק מהאג'נדה החילונית".

ליאור שליין
ליאור שליין | צילום: החדשות 13

לכתבות נוספות בחדשות 13:

ירון לונדון מתנצל: "הסתבכתי בלשוני והתנסחתי שלא כראוי"

"הכה באגרופים ובעט": כך נראים מפגשי פקחי החניה עם הנקנסים

"סוד ידוע": 9 אמניות במה מאשימות את כוכב האופרה בהטרדה מינית

עוד אמר שליין כי הוא ושאר משתתפי התוכנית מעבירים את המסר שלהם ללא משוא פנים."אנחנו אומרים את דעתנו על כל נושא באופן ספציפי, מאוד מדויק, בלי להתחפש או להתבלבל. באותה התוכנית נרד על ביבי ונכסח את בני גנץ".

ליאור שליין, מרב מיכאלי והכלבה
ליאור שליין, מרב מיכאלי והכלבה | צילום: החדשות 13

לאחר הבחירות האחרונות, ח"כ מרב מיכאלי, בת זוגו של שליין, לא נבחרה לכנסת ונשארה בלי התפקיד שבו כיהנה בשנים האחרונות. בהתייחס לערב שבו גילו את תוצאות הבחירות. אמר: "כשישבנו מרב ואני באותו הלילה וראינו טלוויזיה, אני אמרתי: 'אוי ואבוי. עוד עונת בחירות. חוזרים להתעסק מחדש – בנט ידבר עם יונים, איילת שקד תצטלם עם בשמים. אחר כך נזכרתי שיש בעצם פוליטיקאית כאן לידי'".