"סוד ידוע": 9 אמניות במה מאשימות את כוכב האופרה בהטרדה מינית

הזמרות והרקדניות סיפרו כי מאז שנות השמונים, נהג פלסידו דומינגו לנצל את יחסי המרות כדי ללחוץ עליהן לקיים עימו יחסי מין - ולעיתים אף העניש את מי שסירבה. "זה היה כוחני וקשה"

זמן צפייה: 01:40

תנועת "גם אני" החלה בהוליווד, ובשנתיים מאז שפרצה לתודעת הציבור הגיעה לתחומים רבים, וכעת גם לעולם האופרה: תשע נשים מאשימות את זמר האופרה פלסידו דומינגו (שלושת הטנורים) כי הטריד אותן מינית במקרים שונים לאורך שלושה עשורים.

שמונה זמרות ורקדנית סיפרו לסוכנות הידיעות AP, בכתבה שהתפרסמה היום (שלישי), כי מאז שנות השמונים נהג לנצל את יחסי המרות ביניהם כדי ללחוץ עליהן לקיים עמו יחסי מין, ולעיתים אף העניש את מי שסירבה. כמה מהן תיארו נשיקות כפויות על השפתיים, ואחת מהן אף סיפרה שדחף את ידו תחת החצאית שלה.

עוד בחדשות 13:

מהמזה"ת ועד אירופה: המלחמה בין איראן לישראל הופכת לעולמית

חמישה חודשים לאחר שנדבקה: מתה דיילת אל על שחלתה בחצבת

שחקן שהשתתף בקליפ של קייטי פרי טוען: היא הטרידה אותי מינית

Capture
כוכב האופר פלסידו דומינגו

הקריירה של פטרישה וולף הייתה בנסיקה, כאשר פגשה בדומינגו בשנות התשעים, במסגרת תפקידו כמנהל האמנותי של בית האופרה של וושינגטון. "זה סוד ידוע לכל, הוא היה מתקרב אלי ושואל 'האם את חייבת ללכת הביתה הערב?' וזה היה ממש כוחני וקשה", סיפרה.

בגיל 78 מוסיף דומינגו להיות פופולרי ברחבי העולם, ולטענתו – ההאשמות כלפיו לא מדויקות, והוא האמין כי כל מעשים היו בהסכמה. בינתיים, התזמורת בפילדלפיה הודיעה בעקבות הפרסום כי תבטל הופעה שלו שהייתה מתוכננת להתקיים בחודש ספטמבר.