"אופטימיסט מטבעי": ליאור סושרד לא נותן לקורונה לעצור אותו

המנטליסט המצליח, שהופיע כבר בכל העולם, ממשיך לעבוד מהבית בלי הפסקה גם בזמן מגפת הקורונה. עם זאת, הוא לא חוסך ביקורת על הממשלה והחלטותיה: "אם היינו חכמים, היינו עושים תוכנית"

זמן צפייה: 08:22

ליאור סושרד הוא אמן חושים ומנטליסט ברמה הגבוהה ביותר, אבל אפילו הוא לא חזה את משבר הקורונה. עדיין, הסיכוי למצוא חצי שעה פנויה לשיחה בלו"ז של סושרד הוא בגדר משימה על טבעית. "כיף לי טכנולוגית לעשות הופעות מרחוק, אבל אני לא שומע כלום מהקהל וזה מבאס אותי", אמר סושרד.

ממש לפני ימי הקורונה סושרד היה עובר בין מדינות, חברות ענק, מופיע בארץ ובחו"ל, אבל כמו רוב האומנים, גם הוא מצא את עצמו עכשיו תקוע בבית. לסושרד, האיש שלא מפסיק לחשוב, יש הרבה מה לומר על הפגיעה הכלכלית שחווה עולם התרבות ועל ההתאוששות שלא נראית באופק. לדבריו, "אנחנו יודעים להיות פיקחים. אנחנו יודעים לפתור בעיות, אבל אם היינו חכמים, היינו עושים תוכנית, אני לא רואה תוכנית - אין תוכניות".

ליאור סושרד | צילום: חדשות 13

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

הפרויקטור: גיא לרר על המיזם לגיוס מיליונים למי שקרסו כלכלית

עם קסדה וקורקינט: הילה קורח הפכה לשליחה ליום אחד

מצפצף על החוק: הרופא שנותן תרופות לקורונה ופטור מעטיית מסכה

בינתיים, הראש של המנטליסט כבר במיזם הבא - התנ"ך הקטן ביותר בעולם, שנחרט על תכשיט יהלום. המיזם יצא לפועל בזכות אביבה ומגלי מולדבסקי, בנות משפחה מוכרת של יהלומנים שיום אחד החליטו לשלב בין מסורת לחדשנות. המיזם נקרא "תנאור", סושרד ששמע על המיזם מחברים משותפים נדלק. "נורא רציתי ליצור משהו חדשני, אבל שעדיין שומר על המסורת", סיפר.

עם זאת, לדברי סושרד, לא תמיד הוא נחל הצלחה בעולם העסקים: "יש עסקאות טובות, ויש כאלו פחות טובות, הכישלון זה חלק מההצלחה מבחינתי - האתגר הוא לעשות דברים שאתה נהנה מהם. אני אדם אופטימיסט מטבעי, אני תמיד מסתכל על חצי הכוס המלאה, ועל הצדדים הטובים. גם הירושימה ונגסקי מתוירות עכשיו, והן חטפו פצצת אטום. אז ייקח קצת זמן, אבל בסופו של דבר, יבוא החיסון".