האוהדים יוצאים מגדרם: מסי נחת בארץ לקראת המשחק מול אורוגוואי

הקהל הישראלי חיכה זמן רב להגעת הכוכב הארגנטיני לארץ, וממתין כעת בציפייה למפגש בין הנבחרות הדרום אמריקניות באצטדיון בלומפילד שביפו. "רגע של פעם בחיים - לא ישנים בלילות כבר שבועיים"

זמן צפייה: 02:32

כוכב נבחרת ארגנטינה בכדורגל נחת הערב (ראשון) בישראל לקראת המשחק מחר מול אורוגוואי. לרגע הזה, שבו נוגעות הרגליים של הכדורגלן באדמת ארץ הקודש, חיכו הרבה אוהדים. אחרי סאגה ארוכה של ביטולים - זה קורה. והקהל הישראלי שנאלץ לנדוד לחו"ל, כדי לראות את הכוכב הגדול בעולם, יקבל אותו מחר על הדשא באצטדיון בלומפילד שביפו.

"אפילו לראות את מסי נותן מסירות בשכונה זה מרגש - זה משהו של פעם בחיים", סיפר אחד האוהדים. "אנחנו כבר שבועיים לא ישנים בלילות - לא ידענו אם הם באים", אמר אוהד אחר. אין טעם להכביר במילים על הסגידה של הישראלים לכוכבה של ברצלונה, ביקור ב"קאמפ נואו", מגרשה של הקבוצה מקטלוניה, הפך לחלום הרטוב של ילדי הבר מצווה בארץ.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"הישראלים ממשיכים להגיע": כך משפיעה הגאות על התיירות בוונציה

הקטטה במשחק הכדורסל בבאר שבע: ארבעה חשודים נעצרו

"מי האמא?": כך נענה זוג גאה שביקש לרשום את בתו לגן • האזינו

כוכב ארגנטינה לאו מסי
כוכב ארגנטינה לאו מסי | צילום: רויטרס

קטיה, מעריצה של הכדורגלן הארגנטיני, מצאה את עצמה עושים דברים מוזרים מאוד במרדף אחר "הפרעוש". "הדבר הכי משוגע שעשינו, לחכות למסי מתחת הבית שלו. השומר התעצבן עלינו אחרי שעשינו שם סלפי, ולא יצא לנו לפגוש אותו", סיפרה קטיה.

כמעט 30 אלף כרטיסים נחטפו תוך פחות משעתיים, למרות המחירים הגבוהים, ועל אף שמדובר רק במשחק ידידות שלא יקבע דבר. מחר, אחרי כל התקוות והאכזבות, ליאו מסי יעלה לדשא בבלומפילד והקהל הישראלי יוכל לראות מטווח אפס את השחקן הגדול בעולם, מי שנחשב בעיני רבים, עוד לפני שפרש, לכדורגלן הטוב בהיסטוריה.